Skip to content
Menu
Program
Pořady
Odborníci
Přihlásit
Aktivovat firemní členství
Vyhledávání
Důvěryhodnost
Archiv vysílání
Děláte to, co vás baví a naplňuje? Nebo setrváváte v něčem, kde vám úplně dobře není, ale je to pohodlné? Myslím, že tato kniha Vám může pomoci přemýšlet o tom, jak vlastně svoboda může vypadat a jak se k ní můžeme propracovat.
33 min
Buďte svobodní!
Co chcete, aby si vaši zákazníci vybavili, když uslyší jméno vaší firmy? Jinými slovy, jaký je váš závazek značky, čili to, pro co jste se rozhodli, že vás bude odlišovat od konkurence a váš klíčový zákazník vás za to bude milovat? Závazek značky je zásadní pro úspěšnou strategii a bohužel jeden z nejméně využívaných nástrojů v byznysu.
4 min
ScaleUp Tip #56 – Váš závazek značky
V dalším dílu InspiRácia zavítáme do světa nejnovějších technologií a probereme jak proměňují zákaznickou zkušenost, preference a návyky. Porovnáme výhody a nevýhody bank oproti fintechům a zavěštíme si jak se bude situace ve finančních službách vyvíjet v následujících letech.
62 min
Banka x Fintech
Děláme nejlíp, jak umíme. Náš život je tím nejsmysluplnějším projektem, který máme. Koneckonců nám ani nic moc jiného nezbývá, když potřebujeme soustavně přesvědčovat trh, jak sobě nebo svému produktu věříme.
47 min
Autenticita aneb jak se ze sebe neposí*at
Co je to vize a jak s ní pracovat tak, aby se dostala ke každému ve vaší firmě? Kdy a s kým je vhodný čas začít vizi stavět? Jak to udělat, aby se s ní lidé opravdu ztotožňovali? Je vůbec důležité firemní vizi mít? A jaký má vlastně vize vztah k firemním hodnotám, strategii, misi a třeba i spokojenosti lidí a výkonu firmy?
29 min
Vím, jak pracovat s vizí
KPI je ve světě businessu dobře známá zkratka, která však často budí určitou averzi. Nakonec se stejně shodneme, že výkonnost firmy a jejich zaměstnanců je třeba nějak měřit a možná stačí termín KPI nahradit jiným výrazem.
5 min
ScaleUp Tip #133 – Plníte vaše sliby?