Vím, jak pracovat s vizí

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

Co je to vize a jak s ní pracovat tak, aby se dostala ke každému ve vaší firmě? Kdy a s kým je vhodný čas začít vizi stavět? Jak to udělat, aby se s ní lidé opravdu ztotožňovali? Je vůbec důležité firemní vizi mít? A jaký má vlastně vize vztah k firemním hodnotám, strategii, misi a třeba i spokojenosti lidí a výkonu firmy? Zobrazit více…

Naši čtyři hosté spolu s guidem vám představí, jak to dělají oni, aby firemní vizi dostali ke všem lidem ve své firmě. Také si řekneme trochu teorie a zjistíme, co k tématu vize říká kniha Františka Koukolíka – Zvíře politické: Eseje o lidské nátuře.

Proč vysílání sledovat?

  • Dostanete velmi hutných 4x 5 minut s prakticky fungujícími tipy a esenciálním know-how od lidí, kteří s vizí efektivně pracují ve svých organizacích.
  • Získáte ihned použitelné tipy, které můžete zavést ve svých týmech a organizacích.

Co si z dílu odnesete?

  • Jaké kroky můžete podniknout k tomu, aby vaši lidé brali firemní vizi za vlastní. 
  • Každý z hostů vám předá trochu jinou cestu, jak s vizí pracovat ve své organizaci či týmu.
  • Odpověď na otázku, jestli je dobré vizi ve firmě mít. 🙂

Kdo jsou hosté?

Tomáš Uhrecký

Tomáš Uhrecký je regionální manažer ve společnosti NN. Celou svojí pracovní kariéru se pohybuje v obchodě. Přes 8 let je v manažerských pozicích. Začal vést malý tým obchodníků v pojišťovně a teď má na starosti plzeňský region. Mimo NN pracoval v O2, AXA či Centropolu. Jeho vášní je vést lidi a předávat jim know-how. Za svoje poslání považuje pomáhat lidem růst a tím umožnit i růst svůj. Pojišťovnictví považuje za velice perspektivní obor, ve kterém se rychle ukáže, zda jste dobrý, nebo to o sobě jen říkáte. Mimo práci studuje 3. LF UK v oboru veřejného zdravotnictví a poznatky propojuje do práce manažera.

Tomášovo vedení lidí je postavené na silných stránkách, snaží se budovat tým založený na důvěře. Svůj tým řídí přes vztahy a důvěru. Pojišťovnictví dává další rozměr, propojuje ho se zdravotnictvím a tím klientům a poradcům dává kontext, aby věděli proč.

Tomáš Vránek

Tomáš Vránek je CEO a zakladatel ICE Industrial Services. Říkají, že prototypují firmu budoucnosti. Jsou první českou průmyslovou společností, která oficiálně zrušila hierarchickou strukturu. Firmu začali budovat ve 4 lidech v garáži a nyní mají obrat přes 300 milionů a brzy budou mít 200 zaměstnanců. ICE Industrial Services je jednou z nejrychleji rostoucích automatizačních společností v Evropě. Tomáš Vránek získal v roce 2019 ocenění EY Podnikatel roku Kraje Vysočina. V ICE je velmi silně zakořeněné rozhodování na základě hodnot a důvěry. Říkají o sobě, že fungují jako hokejová šatna. Postupně ruší management a zavádí sebeřízené týmy a organizaci založenou na agilních principech a osobní zodpovědnosti. Své stroje a linky dodávají do 30 zemí světa pro zákazníky jako Porsche, Scania, Amazon nebo Tesla.

Jan Mašek

Jan Mašek si vybral inovace jako prostředek k rozvoji odvahy, národní hrdosti a kultivaci společnosti jako celku. Pracoval ve společnosti 3M na pozici inovačního lídra. Tam se naučil propojovat a půjčovat si různé funkční modely z jednoho businessu do druhého. Vytvářel mosty mezi 3M, jinými firmami i institucemi a společně hledali win-win řešení.

Rád vytváří sítě, které umožňují hledat zkratky, které jsou v dnešní rychlé době potřeba k akceleraci nápadů nebo rozvoji businessu. Dále jej baví nahlížet a učit se z oborů, které jsou mimo jeho rámec či bublinu. Rád pomáhá tomu, aby lidi využívali svůj dar na maximum a spolutvořili s lidmi, kteří jsou hodnotově na stejné vlně a nebojí se říci „nevím“.

Dita Stejskalová

Dita Stejskalová je členkou vedení Ogilvy v České republice a odpovídá za divizi, která se věnuje public relations, budování a ochraně reputace firem a jejich vrcholového vedení. Věnuje se budování reputace lidí v top managementu, strategiím, krizové komunikaci a interní komunikaci. Vychovala spoustu úspěšných PR profesionálů a nejvíce ji baví vymýšlet s týmem nové úhly pohledu a propojovat lidi a myšlenky. PR tým Ogilvy pravidelně boduje v oborových cenách, ve 2019 si z Lemurů odnesl nejvíce trofejí. Dita je aktivní mentorkou v programu Odyssey pro ženy z businessu a European Women on Boards. Je členkou Správní rady Nadačního fondu NEURON na podporu vědy a Nadace BONA. V roce 2019 byla členkou poroty v kategorii PR v Cannes Lions.

Jiří Bréda

Uplatněte v praxi nové znalosti

Výzva

Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.

Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

Mohlo by vás zajímat