Vím, jak pracovat s vizí

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

Co je to vize a jak s ní pracovat tak, aby se dostala ke každému ve vaší firmě? Kdy a s kým je vhodný čas začít vizi stavět? Jak to udělat, aby se s ní lidé opravdu ztotožňovali? Je vůbec důležité firemní vizi mít? A jaký má vlastně vize vztah k firemním hodnotám, strategii, misi a třeba i spokojenosti lidí a výkonu firmy? Zobrazit více…

Naši čtyři hosté spolu s guidem vám představí, jak to dělají oni, aby firemní vizi dostali ke všem lidem ve své firmě. Také si řekneme trochu teorie a zjistíme, co k tématu vize říká kniha Františka Koukolíka – Zvíře politické: Eseje o lidské nátuře.

Proč vysílání sledovat?

  • Dostanete velmi hutných 4x 5 minut s prakticky fungujícími tipy a esenciálním know-how od lidí, kteří s vizí efektivně pracují ve svých organizacích.
  • Získáte ihned použitelné tipy, které můžete zavést ve svých týmech a organizacích.

Co si z dílu odnesete?

  • Jaké kroky můžete podniknout k tomu, aby vaši lidé brali firemní vizi za vlastní. 
  • Každý z hostů vám předá trochu jinou cestu, jak s vizí pracovat ve své organizaci či týmu.
  • Odpověď na otázku, jestli je dobré vizi ve firmě mít. 🙂

Kdo jsou hosté?

Tomáš Uhrecký

Tomáš Uhrecký je regionální manažer ve společnosti NN. Celou svojí pracovní kariéru se pohybuje v obchodě. Přes 8 let je v manažerských pozicích. Začal vést malý tým obchodníků v pojišťovně a teď má na starosti plzeňský region. Mimo NN pracoval v O2, AXA či Centropolu. Jeho vášní je vést lidi a předávat jim know-how. Za svoje poslání považuje pomáhat lidem růst a tím umožnit i růst svůj. Pojišťovnictví považuje za velice perspektivní obor, ve kterém se rychle ukáže, zda jste dobrý, nebo to o sobě jen říkáte. Mimo práci studuje 3. LF UK v oboru veřejného zdravotnictví a poznatky propojuje do práce manažera.

Tomášovo vedení lidí je postavené na silných stránkách, snaží se budovat tým založený na důvěře. Svůj tým řídí přes vztahy a důvěru. Pojišťovnictví dává další rozměr, propojuje ho se zdravotnictvím a tím klientům a poradcům dává kontext, aby věděli proč.

Tomáš Vránek

Tomáš Vránek je CEO a zakladatel ICE Industrial Services. Říkají, že prototypují firmu budoucnosti. Jsou první českou průmyslovou společností, která oficiálně zrušila hierarchickou strukturu. Firmu začali budovat ve 4 lidech v garáži a nyní mají obrat přes 300 milionů a brzy budou mít 200 zaměstnanců. ICE Industrial Services je jednou z nejrychleji rostoucích automatizačních společností v Evropě. Tomáš Vránek získal v roce 2019 ocenění EY Podnikatel roku Kraje Vysočina. V ICE je velmi silně zakořeněné rozhodování na základě hodnot a důvěry. Říkají o sobě, že fungují jako hokejová šatna. Postupně ruší management a zavádí sebeřízené týmy a organizaci založenou na agilních principech a osobní zodpovědnosti. Své stroje a linky dodávají do 30 zemí světa pro zákazníky jako Porsche, Scania, Amazon nebo Tesla.

Jan Mašek

Jan Mašek si vybral inovace jako prostředek k rozvoji odvahy, národní hrdosti a kultivaci společnosti jako celku. Pracoval ve společnosti 3M na pozici inovačního lídra. Tam se naučil propojovat a půjčovat si různé funkční modely z jednoho businessu do druhého. Vytvářel mosty mezi 3M, jinými firmami i institucemi a společně hledali win-win řešení.

Rád vytváří sítě, které umožňují hledat zkratky, které jsou v dnešní rychlé době potřeba k akceleraci nápadů nebo rozvoji businessu. Dále jej baví nahlížet a učit se z oborů, které jsou mimo jeho rámec či bublinu. Rád pomáhá tomu, aby lidi využívali svůj dar na maximum a spolutvořili s lidmi, kteří jsou hodnotově na stejné vlně a nebojí se říci „nevím“.

Dita Stejskalová

Dita Stejskalová je členkou vedení Ogilvy v České republice a odpovídá za divizi, která se věnuje public relations, budování a ochraně reputace firem a jejich vrcholového vedení. Věnuje se budování reputace lidí v top managementu, strategiím, krizové komunikaci a interní komunikaci. Vychovala spoustu úspěšných PR profesionálů a nejvíce ji baví vymýšlet s týmem nové úhly pohledu a propojovat lidi a myšlenky. PR tým Ogilvy pravidelně boduje v oborových cenách, ve 2019 si z Lemurů odnesl nejvíce trofejí. Dita je aktivní mentorkou v programu Odyssey pro ženy z businessu a European Women on Boards. Je členkou Správní rady Nadačního fondu NEURON na podporu vědy a Nadace BONA. V roce 2019 byla členkou poroty v kategorii PR v Cannes Lions.

Jiří Bréda

Uplatněte v praxi nové znalosti

Výzva

Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.

Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství