Skip to content
Menu
Program
Pořady
Odborníci
Přihlásit
Aktivovat firemní členství
Vyhledávání
Designové myšlení
Archiv vysílání
Představte si, že by vás ve škole chválili za odvahu chybovat a za správné použití otázky "Proč?". Že vaše dílčí neúspěchy nejsou námětem k posměchu a frázím typu “já to říkal”, ale inspirací pro ostatní i vás samotné. Jak v sobě probudit inovativního ducha? A jak u toho nezapomenout na svoje kořeny?
56 min
Inovátor o návratu ke kořenům
V businessu má strategie mnoho atributů, na které je třeba se zaměřit a v tomto díle se pokusíme podívat na některé z nich a jak je formulovat, aby vaše strategie byla opravdu účinná.
26 min
Strategie – Cesta k cíli
Životní prostředí není jen otázkou osobní zodpovědnosti za to, jaký svět předáme našim dětem někdy v budoucnu. Ať už otázku ochrany planety v naší práci řešíme nebo ne, toto téma se dřív nebo později nevyhnutelně dotkne činnosti každého z nás.
54 min
Jak udržet životní prostředí i zdroj peněz?
AI in health. Haha. If we had a dollar for every time we heard this phrase, we’d have enough money to produce Red Button EDU programmes for free for the next 250 years.
49 min
Asklepios vs. AI
Tipy & triky jak produkovat kvalitní obsah od Honzy a Petra ze Stay Creative Productions. Součástí setkání je také praktický rozbor dvou našich vysílání - Futurescope a Scale Up.
66 min
Produkujeme kvalitní obsah – Stay Creative Production
V dalším dílu InspiRácia zavítáme do světa nejnovějších technologií a probereme jak proměňují zákaznickou zkušenost, preference a návyky. Porovnáme výhody a nevýhody bank oproti fintechům a zavěštíme si jak se bude situace ve finančních službách vyvíjet v následujících letech.
62 min
Banka x Fintech
Many brands have tested XR in its virtual (VR) and augmented (AR) reality forms in retail and marketing over the past 5 years, surfing the hype wave that XR would revolutionize the way products are sold and brands communicate. Most of those initiatives were abandoned again after its pilot projects not seeing much immediate ROI generated.
51 min
XR for Retail, Marketing and Brand Experience (S1E3)
Kultúru má každá spoločnosť. Nemusí sa o nej hovoriť a predsa je. Je jedinečná a nekopírovateľná. Preto je najsilnejším diferenciačným faktorom. Má silu poháňať, ale aj brzdiť. Niekedy oboje súčasne. Vďaka nej, alebo kvôli nej, sú spoločnosti také, aké sú.
96 min
Energia firmy pramení v jej kultúre
Amazon snad známe téměř všichni. Co o Amazonu ale víme kromě toho, že se jedná v podstatě o internetový obchod? Proč je vlastně tak úspěšný? Jaká byla jeho cesta, že se stal jednou z největších firem na světě?
36 min
AMAZON známý i neznámý
Od vynálezu žárovky se razantně změnil přístup k světlu. V dnešní době digitálních a světelných technologií prakticky nezažíváme tmu. Co to přináší a co to odnáší?
18 min
Děláme z noci den – jak nás to ovlivňuje?
"Každá bitva je vyhraná dřív, než je vůbec vybojovaná.", řekl kdysi slavný čínský vojevůdce Sun Tzu. Být v dobré pozici pro zvládnutí špatných časů vyžaduje dělat jiné věci v dobrých časech. Snažme se tak vždy dostat do co nejlepší pozice bez ohledu na budoucí podmínky.
5 min
ScaleUp Tip #104 – Každá bitva je vyhraná dřív než je vůbec vybojovaná
Část lidí zná Jakuba Nešetřila díky prodeji svého úspěšného startupu Apiary nadnárodní korporaci Oracle, část lidí zas díky platformě Česko.Digital. Řeč bude ale tentokrát o tom, jak se po celý svůj život snaží propojovat dva světy, které si tak úplně nerozumí. Uslyšíme i o jeho cestování v dětství, o prodeji firmy a propojování veřejného a neziskového sektoru.
95 min
Propojování světů, které si nerozumí aneb, jak se dělá API
Máte jasno v tom, co jsou jedinečné schopnosti vaší firmy? Nebo jste si jen vybrali něco, v čem si myslíte, že můžete konkurovat?
6 min
ScaleUp Tip #124 – Klíčové kompetence
Základem úspěchu firmy, je přinášet na trh produkty nebo služby, které klienti opravdu potřebují. A to ve správnou dobu a za cenu, která vám umožní vytvářet zisk. Systematicky, opakovaně. Skvělý produkt development tak stojí především na kultuře učení se, prioritizování a validace hypotéz.
5 min
ScaleUp Tip #145 – Hypotézy a prioritizace