AMAZON známý i neznámý

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

Amazon snad známe téměř všichni. Co o Amazonu ale víme kromě toho, že se jedná v podstatě o internetový obchod? Proč je vlastně tak úspěšný? Jaká byla jeho cesta, že se stal jednou z největších firem na světě? Zobrazit více…

Petra Janková vám v dnešním dílu pořadu Čtení se mění nabídne inspirace z této knižní publikace. Věříme, že vás extrakt přesvědčí o přečtení této knihy.

Kdo jsou autoři knihy?

Natalie Berg se dlouhodobě zabývá oblastí maloobchodu jako analytik, založila společnost NBK Retail, která se věnuje zejména strategickému řízení v oblasti retailu a budoucím trendům. Je autorkou mnoha studií z oblasti obchodu, které se věnovaly různým tématům v oboru, mezi jinými například loajalitě zákazníků, službě “click& collect, nebo rozdíly mezi fyzickým a digitálním světem obchodu.

Miya Knights má více než 2O let zkušeností v oblasti retailu jako výzkumnice, novinářka, konzultantka i autorka knih. Spolu s Timem Masonem je spoluautorkou knihy Omnichannel retail, do češtiny bychom asi mohli nejlépe přeložit jako “prodej prostřednictvím mnoha prodejních kanálů”. Miya zahájaila svou kariéru v časopise “Retail Technology”, do kterého přispívala více než 10 let a dnes jej vlastní a nadále v něm publikuje.

Uplatněte v praxi nové znalosti

Výzva

Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.

Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

Mohlo by vás zajímat