Skip to content
Menu
Program
Pořady
Odborníci
Přihlásit
Aktivovat firemní členství
Uspokojování zákazníka
Archiv vysílání
Co znamená agilita v prostředí korporace nebo skupiny více firem? Je možné ji zavést opravdu v celé firmě? Dnes večer se podíváme na agilitu z pohledu lídrů tří firem, které se do ní pustili.
92 min
Existuje opravdu agilní firma?
V businessu má strategie mnoho atributů, na které je třeba se zaměřit a v tomto díle se pokusíme podívat na některé z nich a jak je formulovat, aby vaše strategie byla opravdu účinná.
26 min
Strategie – Cesta k cíli
Co je to Agilní kultura? Jakou roli v ní hrají lídři? Dá se vybudovat kultura “my společně neseme odpovědnost”? Dá se Agilita implementovat do hierarchicky řízené společnosti? Na tyto a další otázky si budeme odpovídat s našimi hosty, kteří sami v praxi Agilitu ve svým firmách mají a řeší evoluci firmy z pozice lídrů.
86 min
Agilní kultura a leadership
V tomto díle se koukneme Generaci Z do šatníku. Nikde jinde se trendy neprojevují tak rychle. Generace Z totiž ukazuje svůj názor na svět tím, jak vypadá. A tak jsou investice do módy a kosmetiky tak vysoké.
37 min
Móda a hype
Kdo jsou to Transformační kouči? Jak to, že jsou právě oni hnacím motorem a rukama celé Agilní transformace ve firmě? Proč jsou tak klíčoví pro zavádění Agilních principů, edukaci lidí a pravou ruku managementu?
66 min
Agilní transformace očima kouče
V dnešním dílu se dozvíme proč je vlastně udržitelnost v popředí témat, za která GenZ bojuje a jak vypadá aktivismus mladé generace. Koukneme se na značky, kterým se transformace podařila a přinesla jim i vyšší zisk. A ukážeme si, že udržitelnost není navázaná jenom na ekologii, ale postoj k budování firem, nebo každodennímu životu.
21 min
Udržitelnost
V dalším dílu InspiRácia zavítáme do světa nejnovějších technologií a probereme jak proměňují zákaznickou zkušenost, preference a návyky. Porovnáme výhody a nevýhody bank oproti fintechům a zavěštíme si jak se bude situace ve finančních službách vyvíjet v následujících letech.
62 min
Banka x Fintech
Many brands have tested XR in its virtual (VR) and augmented (AR) reality forms in retail and marketing over the past 5 years, surfing the hype wave that XR would revolutionize the way products are sold and brands communicate. Most of those initiatives were abandoned again after its pilot projects not seeing much immediate ROI generated.
51 min
XR for Retail, Marketing and Brand Experience (S1E3)
Jak vypadá Objective and Key Results a jaké mohou být výhody a výzvy při jejich používání? Inspirujte se.
16 min
Základní principy a proč bychom měli OKR zkusit
Děláte věci nejlíp, jak umíte? Náš život je tím nejsmysluplnějším projektem, který máme. Jak si ale průběžně udržet autenticitu a jednat pravdivě vůči sobě samému? Schopnost nebrat se přehnaně vážně, aniž by se člověk podceňoval, není v českém prostředí nejlehčí úkol. V rozhovoru s Mikýřem proto řešíme, jak udržet serióznost, humor a pravdivost zároveň.
47 min
Autenticita aneb jak se ze sebe neposí*at
Správný cíl je základem OKR. Týmy budou mít jasno v tom, na co se soustředit, aby co nejlépe přispěly ke strategii. Namísto soupeření se mohou sladit s ostatními.
23 min
Dobré cíle, základ funkčních OKR.
Amazon snad známe téměř všichni. Co o Amazonu ale víme kromě toho, že se jedná v podstatě o internetový obchod? Proč je vlastně tak úspěšný? Jaká byla jeho cesta, že se stal jednou z největších firem na světě?
36 min
AMAZON známý i neznámý
1
2
3
4
Starší