Udržitelnost

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

V dnešním dílu se dozvíme proč je vlastně udržitelnost v popředí témat, za která GenZ bojuje a jak vypadá aktivismus mladé generace. Koukneme se na značky, kterým se transformace podařila a přinesla jim i vyšší zisk. A ukážeme si, že udržitelnost není navázaná jenom na ekologii, ale postoj k budování firem, nebo každodennímu životu. Zobrazit více…

93 % GenZ je přesvědčeno, že značky se mají chovat ekologicky. Upravit výrobní procesy, logistiku i balení produktů. A není to jen výzva směrem k firmám. Stejně se koukají na všechny aspekty života: politika, vzdělávání nebo inovace by podle nich měli být udržitelné.

Proč je vlastně udržitelnost v popředí témat, za která GenZ bojuje? A jak vypadá aktivismus mladé generace? Rozhodně jde dále než za protesty Fridays for the Future.  

Proč vysílání sledovat?

  • Dozvíte se, kterým značkám se transformace podařila a přinesla jim i vyšší zisk, stejně jako na nové obory, které zájem GenZ o ekologii otevřel. 
  • Ukážeme si, že udržitelnost není navázaná jenom na ekologii, ale postoj k budování firem, nebo každodennímu životu.

Co si odnesete?

  • Co znamená pojem Greenwashing a hlavně, jak se mohou značky falešné proklamaci udržitelnosti vyhnout
  • Představíme si kampaně, které bodovaly i bez velkého rozpočtu. Od Nike, přes Greenpeace až po LAD Bible. 
  • Ukážeme si, kdo jsou udržitelní influenceři v Česku i v zahraničí a jakým značkám pomohli vyrůst.

Kdo je Pavlína Louženská?

Pavlína Louženská dříve věřila v jednorožce, teď se naučila věřit v sama sebe. A v to že, když se spojíme, budeme silnější. I proto založila Pavlína skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes 25 000 členek. Dlouhodobě se věnuje produktu, marketingu a byznysu pro technologické startupy a módní značky.

Je Lead Mentor Google for Startups pro Evropu a Afriku, ale potkáte ji i v mnoha dalších akcelerátorech. Je členkou správní rady Transparency International, certifikovaným trenérem Google pro Design Thinking a pravidelně školí jak přistupovat k produktu, marketingu i trendům. Získala stipendium Young Transatlantic Innovative Leaders Initiative Fellowship, Czech-German Young Professionals a Aspen Institute Young Leaders. Pravidelně píše do Marie Claire, Heroine.

Klára Škvorová

Uplatněte v praxi nové znalosti

Výzva

Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.

Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství