Udržitelnost

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

V dnešním dílu se dozvíme proč je vlastně udržitelnost v popředí témat, za která GenZ bojuje a jak vypadá aktivismus mladé generace. Koukneme se na značky, kterým se transformace podařila a přinesla jim i vyšší zisk. A ukážeme si, že udržitelnost není navázaná jenom na ekologii, ale postoj k budování firem, nebo každodennímu životu. Zobrazit více…

93 % GenZ je přesvědčeno, že značky se mají chovat ekologicky. Upravit výrobní procesy, logistiku i balení produktů. A není to jen výzva směrem k firmám. Stejně se koukají na všechny aspekty života: politika, vzdělávání nebo inovace by podle nich měli být udržitelné.

Proč je vlastně udržitelnost v popředí témat, za která GenZ bojuje? A jak vypadá aktivismus mladé generace? Rozhodně jde dále než za protesty Fridays for the Future.  

Proč vysílání sledovat?

  • Dozvíte se, kterým značkám se transformace podařila a přinesla jim i vyšší zisk, stejně jako na nové obory, které zájem GenZ o ekologii otevřel. 
  • Ukážeme si, že udržitelnost není navázaná jenom na ekologii, ale postoj k budování firem, nebo každodennímu životu.

Co si odnesete?

  • Co znamená pojem Greenwashing a hlavně, jak se mohou značky falešné proklamaci udržitelnosti vyhnout
  • Představíme si kampaně, které bodovaly i bez velkého rozpočtu. Od Nike, přes Greenpeace až po LAD Bible. 
  • Ukážeme si, kdo jsou udržitelní influenceři v Česku i v zahraničí a jakým značkám pomohli vyrůst.

Kdo je Pavlína Louženská?

Pavlína Louženská dříve věřila v jednorožce, teď se naučila věřit v sama sebe. A v to že, když se spojíme, budeme silnější. I proto založila Pavlína skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes 25 000 členek. Dlouhodobě se věnuje produktu, marketingu a byznysu pro technologické startupy a módní značky.

Je Lead Mentor Google for Startups pro Evropu a Afriku, ale potkáte ji i v mnoha dalších akcelerátorech. Je členkou správní rady Transparency International, certifikovaným trenérem Google pro Design Thinking a pravidelně školí jak přistupovat k produktu, marketingu i trendům. Získala stipendium Young Transatlantic Innovative Leaders Initiative Fellowship, Czech-German Young Professionals a Aspen Institute Young Leaders. Pravidelně píše do Marie Claire, Heroine.

Klára Škvorová

Uplatněte v praxi nové znalosti

Výzva

Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.

Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

Mohlo by vás zajímat