Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.
Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.
Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.
Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.
Zákaznická zkušenost je výsledkem všech interakcí do kterých se zákazník zapojí. Pokud tyto různé styčné body nebudete aktivně řídit, může to pro vás znamenat značnou ztrátu zisků. Zobrazit více…
Kdo jsou Scale Up experti?
Pavel Křepelka
Více jak 20 let strávil Pavel na manažerských pozicích ve středně velkých společnostech. Má bohaté zkušenosti z akvizic firem, jejich restrukturalizací, stěhování společností při zachování nonstop provozu a řešení krizových situací spojených s růstem a rozvojem SME firem.
Pavel je akreditovaným koučem, mentorem a partnerem výkonných manažerů středně velkých společností v rámci České, Slovenské a Polské republiky. Má za sebou více jak 7 500 hodin mentoringové a koučovací práce s klienty, zkušenosti se vzděláváním koučů, prochází pravidelnými supervizemi v systemickém koučování a investuje minimálně 100 hodin ročně do svého dalšího vzdělávání.
Roman Stupka
Celý život Roman cítí potřebu ovlivňovat věci kolem sebe. Jako šéf klukovské party, kapitán fotbalového týmu nebo generální ředitel. Romanovy zkušenosti top manažera a krizového manažera mu pomohly pochopit roli leadera v businessu i životě. Vidí ji v tom, dát lidem společnou vizi a pomáhat jim, aby si našli svoji, která na tu společnou navazuje. Musí jim také pomáhat přijmout osobní odpovědnost za design systému a týmovou odpovědnost za jeho funkčnost.
Podle Romana je “odstraňování demotivace důležitější než hledání motivace a poslouchat je důležitější než mluvit. Proto nyní místo provozování systémů pomáhá dobrým firmám stát se ještě lepšími.“ Roman při své práci nejčastěji používá metodu Rockefellerových návyků.
Kompetence: Digitalizace, Důvěryhodnost, Morálka a etika, Myšlení v souvislostech, Profesionalita, Uspokojování zákazníka