Skip to content
Menu
Program
Pořady
Odborníci
Přihlásit
Aktivovat firemní členství
Orientace na zákazníka
Archiv vysílání
Co znamená agilita v prostředí korporace nebo skupiny více firem? Je možné ji zavést opravdu v celé firmě? Dnes večer se podíváme na agilitu z pohledu lídrů tří firem, které se do ní pustili.
92 min
Existuje opravdu agilní firma?
Představte si, že by vás ve škole chválili za odvahu chybovat a za správné použití otázky "Proč?". Že vaše dílčí neúspěchy nejsou námětem k posměchu a frázím typu “já to říkal”, ale inspirací pro ostatní i vás samotné. Jak v sobě probudit inovativního ducha? A jak u toho nezapomenout na svoje kořeny?
56 min
Inovátor o návratu ke kořenům
V businessu má strategie mnoho atributů, na které je třeba se zaměřit a v tomto díle se pokusíme podívat na některé z nich a jak je formulovat, aby vaše strategie byla opravdu účinná.
26 min
Strategie – Cesta k cíli
Co je to Agilní kultura? Jakou roli v ní hrají lídři? Dá se vybudovat kultura “my společně neseme odpovědnost”? Dá se Agilita implementovat do hierarchicky řízené společnosti? Na tyto a další otázky si budeme odpovídat s našimi hosty, kteří sami v praxi Agilitu ve svým firmách mají a řeší evoluci firmy z pozice lídrů.
86 min
Agilní kultura a leadership
Životní prostředí není jen otázkou osobní zodpovědnosti za to, jaký svět předáme našim dětem někdy v budoucnu. Ať už otázku ochrany planety v naší práci řešíme nebo ne, toto téma se dřív nebo později nevyhnutelně dotkne činnosti každého z nás.
54 min
Jak udržet životní prostředí i zdroj peněz?
V tomto díle se koukneme Generaci Z do šatníku. Nikde jinde se trendy neprojevují tak rychle. Generace Z totiž ukazuje svůj názor na svět tím, jak vypadá. A tak jsou investice do módy a kosmetiky tak vysoké.
37 min
Móda a hype
Celkem tráví generace Z před různými obrazovkami deset hodin denně. Jen na sociální sítích tráví Generace Z tři hodiny denně, o hodinu více než Mileniálové. A tak se na nich neodehrává jen jejich komunitní život, ale i nákupy nebo vzdělávání. Co to znamená pro značky a jak tvořit obsah, který zaujme?
30 min
Jak se mění obsah?
AI in health. Haha. If we had a dollar for every time we heard this phrase, we’d have enough money to produce Red Button EDU programmes for free for the next 250 years.
49 min
Asklepios vs. AI
Kdo jsou to Transformační kouči? Jak to, že jsou právě oni hnacím motorem a rukama celé Agilní transformace ve firmě? Proč jsou tak klíčoví pro zavádění Agilních principů, edukaci lidí a pravou ruku managementu?
66 min
Agilní transformace očima kouče
Osobní příběh Martina Hausenblase o udržitelnosti, jako o základním předpokladu smysluplného podnikání.
58 min
Udržet sebe i firmu. Dlouhodobě!
V dnešním dílu se dozvíme proč je vlastně udržitelnost v popředí témat, za která GenZ bojuje a jak vypadá aktivismus mladé generace. Koukneme se na značky, kterým se transformace podařila a přinesla jim i vyšší zisk. A ukážeme si, že udržitelnost není navázaná jenom na ekologii, ale postoj k budování firem, nebo každodennímu životu.
21 min
Udržitelnost
Děláte to, co vás baví a naplňuje? Nebo setrváváte v něčem, kde vám úplně dobře není, ale je to pohodlné? Myslím, že tato kniha Vám může pomoci přemýšlet o tom, jak vlastně svoboda může vypadat a jak se k ní můžeme propracovat.
33 min
Buďte svobodní!
1
2
…
6
7
Starší