Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.
Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.
Kreativita. Slovo skloňované téměř vždy, když se mluví o reklamě, nebo marketingové komunikaci jako celku. Jenže mít jeden super nápad nestačí. Kreativita je podle Michala Pastiera o konzistenci a dlouhodobosti. V jedné prezentaci najdete 15 let zkušeností s tím, jak mít neustále dobré nápady. Nápady, které mění chování lidí a které opravdu fungují. Zobrazit více…
Michal se podělil o své znalosti od nastavování konceptu nové značky přes konkrétní ukázky toho, čemu se v marketingu říká „insight“ (tedy zajímavý vhled do problematiky), až po konkrétní ukázky kampaní, které v agentuře vytvořili.
„Připravovat neustále nové, aktuální a kreativní věci, které fungují, není snadné. Ale je to možné. Musíte odhodit svoje ego a naslouchat svému publiku či ještě lépe celé společnosti. Idee, které takto odhalíte pak zabalit do nového hávu, abyste lidi zaujali a odkomunikovali jim to, co potřebujete.“ říká Michal Pastier.
Kdo je Michal Pastier?
Michal je spolumajitel a kreativní ředitel reklamní agentury Zaraguza a branding studia GoBigname. Zaraguza se stala nejkreativnější agenturou v SR a ČR podle YouTube, získala zlatou Euro Effie za nejefektivnější reklamní kampaň v Evropě a Grand Prix za nejlepší profil na sociálních sítích v ČR. Michal byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times. Dostal se i na titulku magazínu Forbes Slovensko jako vítěz kategorie Byznys 30pod30. Je také nejmladším držitelem prestižního ocenění FILIP za výjimečný přínos slovenské reklamě.
Věří v sílu spojení dat a kreativity, proto se věnuje i společnosti Exponea, která patří mezi nejrychleji rostoucí SaaS firmy na světě v oblasti marketingové automatizace a pokročilé datové analytiky s využitím umělé inteligence (AI). Pravidelně přednáší na konferencích a univerzitách. Je fanoušek festivalu Burning Man.