MENU

ScaleUp Tip #91 – Nesnažte se být vším pro všechny

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

Peter Drucker ve své knize "5 nejdůležitějších otázek" uvádí jako druhou otázku "Kdo je náš zákazník?" a třetí "Čeho si cení nejvíce"? Obě následují po té první otázce "Co je naším posláním?". Z čehož lze vyvozovat, že bez perfektní znalosti vašeho klíčového zákazníka může být velice těžké naplnit poslání vaší organizace a dosáhnout dlouhodobého cíle - vaší severky. Zobrazit více…