Skip to content
Menu
Program
Pořady
Odborníci
Přihlásit
Aktivovat firemní členství
Vyhledávání
Naslouchání
Archiv vysílání
U tohoto Stolu pro tři nám poskytl párový terapeut a psycholog Jan Vojtko rozhovor o rozdílech mezi „mám Tě rád“ a „miluju Tě“, terapeutech s kouzelnou hůlkou a vztazích „kvůli dětem“. :-)
99 min
Můžeme milovat víc lidí najednou, chemii nepřekecáš
Martin Hák a Lenka Pincot navazují diskusí s diváky na poslední vysílání pořadu ProjecTor, které se věnuje tématu „Udělejte ze stakeholderů skutečné spojence“. Spolu s dalšími členy PMI vám umožní doptat se na otázky, které v pořadu nezazněly, rozebrat hlouběji témata, která vás zaujala, sdílet vlastní zkušenosti nebo získat rady od komunity profesionálů v projektovém řízení.
60 min
Udělejte ze stakeholderů skutečné spojence
Jak říci lidem, že si přejete, aby svoji práci dělali trochu jinak? Aby zlepšili svůj výkon? Jak podpořit svůj tým, aby průběžná zpětná vazba byla samozřejmostí? Pokud se to povede, bude to další krůček ke zdravému firemnímu prostředí, ve kterém se daří neustále věci posouvat vpřed.
30 min
Vím, jak poskytovat zpětnou vazbu
Martin Hák a Lenka Pincot navazují diskusí s diváky na poslední vysílání pořadu ProjecTor, které se věnuje tématu „Mluvit umíme, ale komunikujeme?“. Spolu s dalšími členy PMI vám umožní doptat se na otázky, které v pořadu nezazněly, rozebrat hlouběji témata, která vás zaujala, sdílet vlastní zkušenosti nebo získat rady od komunity profesionálů v projektovém řízení.
60 min
Mluvit umíme, ale komunikujeme?
Výhodou otevřené firemní kultury je dovednost upřímně a otevřeně diskutovat o problémech, jenže vybudovat ji je obtížné. Nicméně jakmile jednou začnete praktikovat otevřenou zpětnou vazbu napříč celou organizací, zjistíte, že se začne formovat velice rychle.
4 min
ScaleUp Tip #63 – Podporujete kulturu otevřené zpětné vazby?
V tomto díle si ukážeme nástroj, který vám pomůže přinést do týmu zpětnou vazbu zcela přirozeně a s velmi pozitivním dopadem na fungování jednotlivců i týmu jako celku.
41 min
Jak v týmu pracovat se zpětnou vazbou
Jak se postavit k tomu, když se v týmu dějí neshody? Doufat, že to vyšumí, že si lidé poradí sami, nebo se do toho vložit? Jak řešit vzniklé konflikty? Jak moc je důležité konfliktům předcházet? Jak a proč si v týmu nastavit pravidla pro řešení případných neshod?
28 min
Vím, jak řešit konflikty
Jitka Dvořáková se v říjnové Brain&Breakfast dotkne mnoha oblastí. Podělí se s námi například o to, jak pozdě může ještě začít druhá kariéra, co ji donutilo odejít z firmy Philips, a jaké byly významné momenty, které ovlivnily její život i kariéru.
91 min
Druhý život začíná po padesátce
Opravdový lídr chápe, že úzké hrdlo je vždy na vrcholu lahve a ví, že pokud chce 10x posunout svoji firmu, musí první 10x posunout sám sebe. Co to však znamená být opravdovým lídrem?
6 min
ScaleUp Tip #94 – Jste opravdový lídr?
"Žijeme v digitální době. Ať už si to firmy uvědomují nebo ne, tak většina z nich se už řadí, nebo by se brzy měla začít řadit mezi softwarové firmy. A právě vybraná kniha se snaží vysvětlit lidem, na vedoucích pozicích, že v dnešní digitální době již nestačí používat k vedení firmy a řízení inovací principy vycházející z tradičního průmyslu minulého století."
12 min
Březen 2022 – Sense and respond
V předchozím ScaleUp Tipu jsme se věnovali hlavnímu faktoru angažovanosti lidí ve firmě a zejména první části této definice: "Smysluplná práce". Pojďme se dnes zaměřit na druhou část této definice: "…mezi pečujícími lidmi".
7 min
ScaleUp Tip #103 – Faktor angažovanosti lidí – díl II.
U 23. Stolu pro tři nám poskytne rozhovor forenzní psycholožka a soudní znalkyně Ludmila Čírtková. Budeme si povídat mimo jiné o tom, proč je pro nás zločin a jeho pachatelé tak neodolatelně přitažlivý, jak ostatně dokazuje popularita bulvárního tisku a kriminálních seriálů.
75 min
Geniální superzločinci mají s Mirkem Dušínem jedno společné
Základním spojovatelem mezi firmou a spolupracovníkem mělo být osobní oddělení, potažmo osobní referent. Osobní referent byl člověk, jenž zabezpečoval přenos jedné z nejdůležitějších informací, se kterou firma Baťa pracovala a na níž stála její kultura – emoce.
20 min
Osobní referent
Řeč mluvená, řeč těla, psaná verze včetně všech smajlíků zkratek a hashtagů. Všichni je známe a většinu z nich používáme dnes a denně. Daří se nám ale opravdu dobře komunikovat to, co chceme ostatním sdělit? A jakou roli hraje komunikace v týmu?
16 min
Komunikace
ScaleUp TIP #111 nemůže být o ničem jiném než o jedničkách. Přesněji řešeno jedna jedničkách, čili rozvojových rozhovorech manažera se svými podřízenými. Dobře zvládnuté jedna jedničky jsou totiž tím nejhlavnějším a hlavně nejsilnějším nástrojem pro růst a rozvoj vašich lidí a jejich úspěch. A prosím, nezaměňujme tyto jedna jedničkové rozhovory s operativními schůzkami mezi čtyřma očima.
6 min
ScaleUp Tip #111 – Využíváte nejsilnější nástroj pro rozvoj vašich lidí?
To, co určuje kvalitu týmu, nejsou jen samotní členové týmů, ale zejména vztahy mezi těmito členy. A lídrům by na vztazích v týmu mělo záležet především. Základem každého vztahu je důvěra. Bez důvěry zkrátka neexistuje opravdová týmová spolupráce. Jaké faktory bychom si měli ohlídat při budování důvěry s lidmi, které vedeme?
4 min
ScaleUp Tip #116 – Tři faktory důvěry
Autenticita, logika a empatie jsou základními kameny pro budování důvěry. Co však mohou být nejčastější překážky budování důvěry, kterých bychom se, jako lídři, měli vyvarovat?
4 min
ScaleUp Tip #117 – Překážky budování důvěry
Důvěra v lidských vztazích není postavena pouze na tom, jak dobře se známe, ale především na tom, jak dokážeme být před sebou zranitelní. Přitom se nejedná vždy jen o sdílení zásadních osobních problémů nebo emotivních výlevů, ale o vytvoření pocitu, že i šéf je smrtelník s obyčejnými lidskými a pracovními problémy. Někdy však můžeme narazit na lidi v týmu, kteří se nechtějí otevírat a svoje pocity sdílet.
4 min
ScaleUp Tip #118 – Zranitelnost jako základ důvěry
Stejně jako by měly být jasné srozumitelné vaše firemní hodnoty, měla by být podobná i vaše komunikace. Neznamená to být brutálně upřímný nebo zraňující. Vždy byste se měli snažit, aby váš feedback a pozorování byly konstruktivní.
5 min
ScaleUp Tip #126 – Co říkat a co ne
Máte deficit debatování nebo rozhodování? Bohužel obojí může vést k promarněnému času, zvětšování a vzájemnému ovlivňování problémů a promarněným příležitostem.
5 min
ScaleUp Tip #148 – Máte deficit debatování nebo rozhodování – nebo obojí?
Skvělý zákaznický servis je svatým grálem podnikání. Jakmile ho zajistíte, šance na úspěch se výrazně zvyšuje. Poskytovat bezchybné služby však není vždy snadné.
5 min
ScaleUp Tip #152 – Máte skvělý zákaznický servis?