Skip to content
Menu
Program
Pořady
Odborníci
Přihlásit
Aktivovat firemní členství
Inovace
Archiv vysílání
Pokud jste se někdy pozastavovali nad tím, jak mohla decentralizovaná síťová učící se organizace (což by asi byla nejlepší učebnicová definice sítě Red Button) vzniknout spojením lidí, kteří za sebou mají dlouhé roky zkušeností z korporací, toto video vám vše vysvětlí. Ukáže, že korporace a sítě se mohou doplňovat. Že práce a spolupráce v nich může vypadat hodně podobně.
101 min
Způsoby organizování práce
Představte si, že by vás ve škole chválili za odvahu chybovat a za správné použití otázky "Proč?". Že vaše dílčí neúspěchy nejsou námětem k posměchu a frázím typu “já to říkal”, ale inspirací pro ostatní i vás samotné. Jak v sobě probudit inovativního ducha? A jak u toho nezapomenout na svoje kořeny?
56 min
Inovátor o návratu ke kořenům
Každý z nás musel na svojí cestě čelit nejistotě a pocitu odlišnosti. Sara Polak je příkladem člověka, který se jak v dětství, tak v současnosti nenechá odradit od naplňování svých unikátních talentů a ambicí. Vraťme se společně zpět k smyslu toho, co v životě děláme a k jedinečnosti naší vlastní cesty. Jak najít a naplňovat svůj nejzazší potenciál?
57 min
Archeoložka v AI o osobní vizi
Životní prostředí není jen otázkou osobní zodpovědnosti za to, jaký svět předáme našim dětem někdy v budoucnu. Ať už otázku ochrany planety v naší práci řešíme nebo ne, toto téma se dřív nebo později nevyhnutelně dotkne činnosti každého z nás.
54 min
Jak udržet životní prostředí i zdroj peněz?
Kde se berou nápady? A jak jim udělat vědomý prostor tak, aby mohly vzniknout? Ukážeme si konkrétní metody a techniky, které pomáhají s vymýšlením nápadů a neotřelých řešení.
15 min
Vymýšlení nápadů (ideace)
AI in health. Haha. If we had a dollar for every time we heard this phrase, we’d have enough money to produce Red Button EDU programmes for free for the next 250 years.
49 min
Asklepios vs. AI
Many brands have tested XR in its virtual (VR) and augmented (AR) reality forms in retail and marketing over the past 5 years, surfing the hype wave that XR would revolutionize the way products are sold and brands communicate. Most of those initiatives were abandoned again after its pilot projects not seeing much immediate ROI generated.
51 min
XR for Retail, Marketing and Brand Experience (S1E3)
Jak vypadá Objective and Key Results a jaké mohou být výhody a výzvy při jejich používání? Inspirujte se.
16 min
Základní principy a proč bychom měli OKR zkusit
Kultúru má každá spoločnosť. Nemusí sa o nej hovoriť a predsa je. Je jedinečná a nekopírovateľná. Preto je najsilnejším diferenciačným faktorom. Má silu poháňať, ale aj brzdiť. Niekedy oboje súčasne. Vďaka nej, alebo kvôli nej, sú spoločnosti také, aké sú.
96 min
Energia firmy pramení v jej kultúre
Správný cíl je základem OKR. Týmy budou mít jasno v tom, na co se soustředit, aby co nejlépe přispěly ke strategii. Namísto soupeření se mohou sladit s ostatními.
23 min
Dobré cíle, základ funkčních OKR.
Amazon snad známe téměř všichni. Co o Amazonu ale víme kromě toho, že se jedná v podstatě o internetový obchod? Proč je vlastně tak úspěšný? Jaká byla jeho cesta, že se stal jednou z největších firem na světě?
36 min
AMAZON známý i neznámý
Podíváme se na Key Results metriky, podle kterých se pozná, zda cíle dosahujeme nebo jak jsme od něj daleko.
20 min
Key Results aneb rozhodujeme podle dat
1
2
3
4
Starší