Stážistický program v mezinárodní korporaci

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

Pozvali jsme nejvýše postaveného českého manažera Coca Cola HBC, aby sdílel své zkušenosti se stážovými programy globální korporace působící na českém trhu. Proč trvá stáž v Coca Cola 2 roky? Zobrazit více…

Více než 60 procent studentů si projde ještě před dokončením studia programem stáží (polovina z nich má dokonce již dvě pracovní zkušenosti než skončí školu).

Pokud tedy firmy stážové programy nenabízí, přichází tak o příležitost oslovit nejen přímo tyto talentované studenty, ale současně si vychovávat své vlastní brand ambasadory. Ale kolik studentů nabírat je dost? A kolik jich nakonec zůstane ve firmě? Je lepší externista přicházející se zkušenostmi nebo vlastními silami vychovaný stážista?

Této tématice v souvislosti s autenticitou, udržitelností a podnikavostí hovoří Pavlína Louženská v pořadu #Generace Z. Celosvětově například poradenská firma PwC nabídne zaměstnání 90 procentům ze svých stážistů a většina firem nabízejících stáže považuje právě možnost si vychovat své vlastní zaměstnance za klíčové.

Proč vysílání sledovat?

  • Zlepšení vlastních procesů řešících HR, branding i udržitelnost.
  • Pochopení, proč dává smysl investice do stážového programu i firmě, kde je obrovský převis poptávky uchazečů.
  • Autentický brand management návod od 6. nejhodnotnějšího brandu světa vůči Generaci Z (Interbrand 2020 study).

Co si odnesete?

  • Nejlepší světové zkušenosti práce s mladou generací.
  • Pochopení uvažování top managementu v přístupu k mladé generaci.

Kdo je Lukáš Zapletal?

Lukáš Zapletal je ředitelem Public Affairs, komunikace, udržitelnosti, právního a security, člen nejužšího vedení společnosti Coca-Cola HBC, držitel ocenění Deloitte Legal Disruptions Award 2020 přispěl během korona krize ke zvýšení bezpečnosti zdraví zaměstnanců a právně podporoval HoReCa zákazníky. V létě 2019 absolvoval rozvojový program v centrále The Coca-Cola Company v Atlantě. Jako člen speciálního leadership týmu spoluvytvářel Youth Empowered program, jednu z klíčových iniciativ skupiny Coca-Cola HBC pro 28 států Evropy, Asie a Afriky v oblasti společenské odpovědnosti. Na lokální úrovni Lukáš dlouhodobě podporuje iniciativu To dáš!, která ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové a dalšími partnery pomáhá dětem ze znevýhodněného prostředí. 

Lukáš je velkým fanouškem StarWars, Pána prstenů a díky svým dětem i Tlapkové patroly. Těžko najdeme byznysovou oblast, kterou by nedokázat vysvětlit na příbězích z těchto filmů

Tomas Hulle

38 min | 30. 6. 2021 | Pořad: První šance

Kompetence: Aktivní učení, Inovace, Motivace, Udržitelnost

Uplatněte v praxi nové znalosti

Výzva

Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.

Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství