Skip to content
Menu
Program
Pořady
Odborníci
Přihlásit
Aktivovat firemní členství
Důvěryhodnost
Archiv vysílání
Děláte to, co vás baví a naplňuje? Nebo setrváváte v něčem, kde vám úplně dobře není, ale je to pohodlné? Myslím, že tato kniha Vám může pomoci přemýšlet o tom, jak vlastně svoboda může vypadat a jak se k ní můžeme propracovat.
33 min
Buďte svobodní!
Co chcete, aby si vaši zákazníci vybavili, když uslyší jméno vaší firmy? Jinými slovy, jaký je váš závazek značky, čili to, pro co jste se rozhodli, že vás bude odlišovat od konkurence a váš klíčový zákazník vás za to bude milovat? Závazek značky je zásadní pro úspěšnou strategii a bohužel jeden z nejméně využívaných nástrojů v byznysu.
4 min
ScaleUp Tip #56 – Váš závazek značky
V dalším dílu InspiRácia zavítáme do světa nejnovějších technologií a probereme jak proměňují zákaznickou zkušenost, preference a návyky. Porovnáme výhody a nevýhody bank oproti fintechům a zavěštíme si jak se bude situace ve finančních službách vyvíjet v následujících letech.
62 min
Banka x Fintech
Děláte věci nejlíp, jak umíte? Náš život je tím nejsmysluplnějším projektem, který máme. Jak si ale průběžně udržet autenticitu a jednat pravdivě vůči sobě samému? Schopnost nebrat se přehnaně vážně, aniž by se člověk podceňoval, není v českém prostředí nejlehčí úkol. V rozhovoru s Mikýřem proto řešíme, jak udržet serióznost, humor a pravdivost zároveň.
47 min
Autenticita aneb jak se ze sebe neposí*at
Co je to vize a jak s ní pracovat tak, aby se dostala ke každému ve vaší firmě? Kdy a s kým je vhodný čas začít vizi stavět? Jak to udělat, aby se s ní lidé opravdu ztotožňovali? Je vůbec důležité firemní vizi mít? A jaký má vlastně vize vztah k firemním hodnotám, strategii, misi a třeba i spokojenosti lidí a výkonu firmy?
29 min
Vím, jak pracovat s vizí
KPI je ve světě businessu dobře známá zkratka, která však často budí určitou averzi. Nakonec se stejně shodneme, že výkonnost firmy a jejich zaměstnanců je třeba nějak měřit a možná stačí termín KPI nahradit jiným výrazem.
5 min
ScaleUp Tip #133 – Plníte vaše sliby?
Petr Hýna představuje své zkušenosti s Design Sprintem, které načerpal ve firmě Kentico během své praxe. Zaměřuje se mimo jiné na první krůčky, oblíbené fuckupy a techniky, které se dají použít i v každodenní praxi. Rovněž ukazuje prakticky, jak konkrétně Design Sprint pomohl v Kentico a jaké ponaučení si odnesli sami účastníci.
60 min
Design Sprint
Zákaznická zkušenost je výsledkem všech interakcí do kterých se zákazník zapojí. Pokud tyto různé styčné body nebudete aktivně řídit, může to pro vás znamenat značnou ztrátu zisků.
5 min
ScaleUp Tip #196 – Šest pilířů Customer Experience
Existuje rozdíl mezi tím, co vnímáme jako kontinuální program "předplať a ušetři", a předplatitelskou službu, jehož cílem je poskytovat další a další užitek . Druhá jmenovaná varianta představuje to, co je vnímáno jako skutečné podnikání v oblasti dlouhodobého předplatného, protože se zaměřuje na řešení trvalého problému uživatele. A na tu se dnes podíváme.
3 min
ScaleUp Tip #203 – Jak optimalizovat modely předplatného a přímého prodeje spotřebitelům
Jaké jsou klíčové parametry pro dosažení rovnováhy mezi získáváním nových zákazníků a udržením a zapojením těch stávajících? Ukázkové příklady firem, které to zvládly, a další tipy najdete v dnešním ScaleUp Tipu.
4 min
ScaleUp Tip #204 – Jak dosáhnout rovnováhy mezi získáváním a udržením zákazníků u modelů předplatného