Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.
Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.
Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.
Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.
Jak říci lidem, čeho si na nich ceníte? Jak jim dát najevo, že odvádějí kvalitní práci? Jak je podpořit, aby si vzájemně všímali dobrého výkonu a vzájemně se oceňovali? Jak a proč ve svém týmu zavést pochvalu jako samozřejmou součást každodenní práce? Zobrazit více…
Týmy, které umí pochvalu využívat efektivně, jsou motivovanější ke své práci. Ví, že je jejich práce vidět, že má smysl. Naši 4 hosté vám představí, jak to dělají oni. Také si řekneme trochu teorie a zjistíme, co k ocenění říká kniha Jak pracuje váš mozek od Davida Rocka.
Proč vysílání sledovat?
- Dostanete velmi hutných 4 x 5 minut s prakticky fungujícími tipy a esenciálním know-how od lidí, kteří oceňování praktikují ve svých organizacích.
- Získáte ihned použitelné tipy, které můžete zavést ve svých týmech a organizacích.
Co si z dílu odnesete?
- Jak vytvářet prostředí vhodné pro pravidelné oceňování.
- Každý z hostů vám předá trochu jinou cestu, jak oceňovat lidi ve svém týmu.
- Odpověď na otázku, jestli se lze naučit a přijímat pochvalu 🙂
Kdo jsou hosté?
Dagmar Císařovská
Dagmar Císařovská studovala Dějiny umění v Praze a Římě, má doktorát z kulturní ekologie, 16 let pracuje v americké společnosti ExxonMobil, kde v současné době vede oddělení komunikace. Před 5 lety založila program Exchange4U, který se stal největší platformou mezifiremního networkingu a sdílení v Čechách.
Ať už byla na jakékoliv pozici nebo vedla jakékoliv týmy, vždy se snažila udržet rovnováhu mezi mužským a ženským principem. V korporátním prostředí se jí podařilo prosadit vytvoření několika unikátních pozic, které podporují zaměstnance, aby se jim lépe žilo. Vždycky tvrdila, že se zaměstnancem přijímají do firmy i celou jeho rodinu a tak je nutné o to i pečovat.
Tomáš Uhrecký
Tomáš Uhrecký je regionální manažer ve společnosti NN. Celou svojí pracovní kariéru se pohybuje v obchodě. Přes 8 let je v manažerských pozicích. Začal vést malý tým obchodníků v pojišťovně a teď má na starosti plzeňský region. Mimo NN pracoval v O2, AXA či Centropolu. Jeho vášní je vést lidi a předávat jim know-how. Za svoje poslaní považuje pomáhat lidem růst a tím si umožnit i růst svůj. Pojišťovnictví považuje za velice perspektivní obor, ve kterém se rychle ukáže, zda jste dobrý nebo to o sobě jen říkáte. Mimo práci studuje 3. LF UK v oboru veřejného zdravotnictví a poznatky propojuje do práce manažera.
Tomášovo vedení lidí je postavené na silných stránkách, snaží se budovat tým založený na důvěře. Přes vztahy a důvěru řídí svůj tým. Pojišťovnictví dává další rozměr, propojuje ho se zdravotnictvím a tím klientům a poradcům dává kontext, aby věděli proč.
Miloš Malaník
Miloš Malaník se narodil v Brně, kde vystudoval ekonomiku a řízené strojírenství na VUT. Už od raného věku ho zajímala doprava, tehdy ještě jako koníček a zájem si udržel až do dnešního dne. Svou kariéru v logistice pak začal v 90. letech a z kurýra se vypracoval až na vedoucího brněnské pobočky. V rámci své více než dvacetileté kariéry v mezinárodní balíkové přepravě působil také na lokálních i regionálních manažerských pozicích. Práci vrcholového manažera zastával ve firmách DHL Express, UPS Supply Chain Solutions, Ceva Logistics či ve společnosti TNT Express.
V tuto chvíli již přes 4 roky působí jako generální ředitel společnosti DPD pro Českou republiku a Regional Manager CEE. Společnost DPD je největším soukromým přepravcem na českém trhu. Kromě své klasické, přepravní agendy, investuje mateřská DPDgroup od roku 2012 do programu na kompenzaci uhlíkové stopy s názvem DrivingChange. Společnost se také zapojuje do pomoci organizacím jako jsou Světluška, Arkádie či do akce Ukliďme Česko.
Eva Janovcová
Eva Janovcová je nadšenkyně do vzdělávání, má na starosti People care v Mindfulness clubu, stará se o HR pro Afriku a Asii v Člověku v tísni a působí jako lektorka v Mise Hero. Má za sebou desetiletou praxi (od agentury, přes neziskový sektor až po 5 letou zkušenost z korporace). Podílela se na projektech jako Transformace pobočkové sítě v České spořitelně nebo školení manažerů a místního týmu v Zambii. Jsou jí blízká témata adaptace, zpětná vazba, seberozvoj a mindfulness.
Studovala psychologii v San Franciscu a věnovala se poznávání východních kultur, hlavně dobrovolné činnosti v Nepálu. Prošla školeními pro trenéry a výcvikem facilitace a také absolvovala 3 měsíční boot camp Human Centered Designu – metody inovací vycházející z potřeb zákazníka.
Kompetence: Efektivní komunikace, Emoční inteligence, Hodnocení, Motivace, Sebezdokonalování, Týmová práce, Vedení lidí, Work-life balance
Uplatněte v praxi nové znalosti
Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.
Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.