MENU

ScaleUp Tip #71 – Měření úspěchu v modelech předplatného

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

Jednou z hlavních výzev byznys modelů založených na předplatném (opakovaných tržbách) je schopnost měřit jejich úspěšnost. K čemu nám tak může být užitečný Churn Rate (míra rušení předplatného), CAC (akviziční náklady na nového klienta) nebo LTV (životní hodnota zákazníka) při vyhodnocování rentability byznys modelů postavených na předplatném a opakovaných tržbách? Zobrazit více…

5 min | 14. 7. 2021 | Pořad: ScaleUp

Kompetence: Iniciativa, Inspirování, Motivace, Řízení zdrojů