MENU

ScaleUp Tip #195 – Měříte spokojenost zákazníků?

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

NPS, skóre spokojenosti zákazníků a skóre snahy zákazníků. Srovnávání s oborovými standardy a regionálními rozdíly pomáhá společnostem získat přehled a správně se rozhodovat. Jak to máte u vás? Měříte spokojenost vašich zákazníků? Zobrazit více…

4 min | 29. 11. 2023 | Pořad: ScaleUp

Kompetence: Myšlení v souvislostech, Uspokojování zákazníka