ScaleUp Tip #114 – Jak dostat firemní hodnoty do praxe?

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

Jak nakoupit všechny zaměstnance pro nově definované firemní hodnoty? Špatných příkladů vidíme v praxi stále dost a dost. Nudná powerpointová prezentace šéfa a následná otázky typu: Je to všem jasné? Má někdo nějaké dotazy? patří mezi ně. Zobrazit více…

Jak to tedy získat vaše lidi pro nově definované firemní hodnoty?

Kdo jsou ScaleUp experti?

Pavel Křepelka

Více jak 20 let strávil Pavel na manažerských pozicích ve středně velkých společnostech. Má bohaté zkušenosti z akvizic firem, jejich restrukturalizací, stěhování společností při zachování nonstop provozu a řešení krizových situací spojených s růstem a rozvojem SME firem.

Pavel je akreditovaným koučem, mentorem a partnerem výkonných manažerů středně velkých společností v rámci České, Slovenské a Polské republiky. Má za sebou více jak 7 500 hodin mentoringové a koučovací práce s klienty, zkušenosti se vzděláváním koučů, prochází pravidelnými supervizemi v systemickém koučování a investuje minimálně 100 hodin ročně do svého dalšího vzdělávání.

Roman Stupka

Celý život Roman cítí potřebu ovlivňovat věci kolem sebe. Jako šéf klukovské party, kapitán fotbalového týmu nebo generální ředitel. Romanovy zkušenosti top manažera a krizového manažera mu pomohly pochopit roli leadera v businessu i životě. Vidí ji v tom, dát lidem společnou vizi a pomáhat jim, aby si našli svoji, která na tu společnou navazuje. Musí jim také pomáhat přijmout osobní odpovědnost za design systému a týmovou odpovědnost za jeho funkčnost.

Podle Romana je “odstraňování demotivace důležitější než hledání motivace a poslouchat je důležitější než mluvit. Proto nyní místo provozování systémů pomáhá dobrým firmám stát se ještě lepšími.“ Roman při své práci nejčastěji používá metodu Rockefellerových návyků.

Pavel Křepelka

5 min | 11. 5. 2022 | Pořad: ScaleUp

Kompetence: Motivace, Týmový duch, Vedení příkladem