Jak se mění obsah?

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

Celkem tráví generace Z před různými obrazovkami deset hodin denně. Jen na sociální sítích tráví Generace Z tři hodiny denně, o hodinu více než Mileniálové. A tak se na nich neodehrává jen jejich komunitní život, ale i nákupy nebo vzdělávání. Co to znamená pro značky a jak tvořit obsah, který zaujme? Zobrazit více…

Proč vysílání sledovat?

  • Koukneme se do detailu na TikTok. Vysvětlíme si, jak nejstahovanější aplikace roku 2020 funguje a co na ní boduje a proč je pro 850 milionů uživatelů pro značky zásadní příležitost. 
  • Kromě sociálních sítí se koukneme i na audioobsah, videoplatformy nebo messaging aplikace. Probereme, jaké platformy jsou aktuálně mezi Generací Z nejpopulárnější a jak se to lidí od Mileniálů.
  • Dozvíte se nejen, kde se Generace Z pohybuje, ale i co jí odradí. Třeba 60 % jich odchází z webů, které se načítají moc pomalu. 

Co si odnesete?

  • Pozornost Generace Z se ještě zkrátila a definitivně přesunula do mobilních telefonů: 75 % si je vybere, když má volbu mezi desktopem a smartphonem. Navíc 66 % z nich Generace Z používá více zařízení naráz. Co to znamená pro obsah, který značky tvoří?
  • 74 % Generace Z tráví volný čas online, a tak je jejich primární motivací pro konzumaci obsahu se pobavit. Tam, kde Mileniály zajímalo primárně jídlo nebo fitness, sdílí mladí lidé memy, hudbu a videohry. A tak většinu času tráví na platformách jako TikTok, YouTube, nebo Twitch. Průměrný čas, který tráví děti u videa se tak za poslední čtyři roky zdvojnásobil.  
  • Věnovat se budeme social commerce: jak se proměňuje retail a kde všude se dá dnes prodávat. Spoiler: všude. 

Kdo je Pavlína Louženská?

Pavlína Louženská dříve věřila v jednorožce, teď se naučila věřit v sama sebe. A v to že, když se spojíme, budeme silnější. I proto založila Pavlína skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes 25 000 členek. Dlouhodobě se věnuje produktu, marketingu a byznysu pro technologické startupy a módní značky. Je Lead Mentor Google for Startups pro Evropu a Afriku, ale potkáte ji i v mnoha dalších akcelerátorech. Je členkou správní rady Transparency International, certifikovaným trenérem Google pro Design Thinking a pravidelně školí jak přistupovat k produktu, marketingu i trendům. Získala stipendium Young Transatlantic Innovative Leaders Initiative Fellowship, Czech-German Young Professionals a Aspen Institute Young Leaders. Pravidelně píše do Marie Claire, Heroine.

Klára Škvorová

Uplatněte v praxi nové znalosti

Výzva

Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.

Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

Mohlo by vás zajímat