Jak se mění zákazník

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

V díle o tom, jakou zákaznickou zkušenost vyhledává nejmladší generace, se Pavlína podívá na to, jak tato generace vnímá luxus, peníze, i jakou roli hraje to, že jsou připojení úplně nonstop. Zobrazit více…

McKinsey tvrdí, že 40 % zákaznické báze tvoří právě Gen Z. V porovnání s jinými generacemi ale věří Gen Z značkám méně než kdokoliv před nimi. Tak jak je můžeme přesvědčit, aby nakupovali právě u nás?

Kdo je Pavlína Louženská?

Pavlína Louženská dříve věřila v jednorožce, teď se naučila věřit v sama sebe. A v to že, když se spojíme, budeme silnější. I proto založila Pavlína skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes 25 000 členek. Dlouhodobě se věnuje produktu, marketingu a byznysu pro technologické startupy a módní značky.

Je Lead Mentor Google for Startups pro Evropu a Afriku, ale potkáte ji i v mnoha dalších akcelerátorech. Je členkou správní rady Transparency International, certifikovaným trenérem Google pro Design Thinking a pravidelně školí jak přistupovat k produktu, marketingu i trendům. Získala stipendium Young Transatlantic Innovative Leaders Initiative Fellowship, Czech-German Young Professionals a Aspen Institute Young Leaders. Pravidelně píše do Marie Claire, Heroine.

Klára Škvorová

Uplatněte v praxi nové znalosti

Výzva

Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.

Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

Mohlo by vás zajímat