Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.
Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.
Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.
Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.
V díle o tom, jakou zákaznickou zkušenost vyhledává nejmladší generace, se Pavlína podívá na to, jak tato generace vnímá luxus, peníze, i jakou roli hraje to, že jsou připojení úplně nonstop. Zobrazit více…
McKinsey tvrdí, že 40 % zákaznické báze tvoří právě Gen Z. V porovnání s jinými generacemi ale věří Gen Z značkám méně než kdokoliv před nimi. Tak jak je můžeme přesvědčit, aby nakupovali právě u nás?
Kdo je Pavlína Louženská?
Pavlína Louženská dříve věřila v jednorožce, teď se naučila věřit v sama sebe. A v to že, když se spojíme, budeme silnější. I proto založila Pavlína skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes 25 000 členek. Dlouhodobě se věnuje produktu, marketingu a byznysu pro technologické startupy a módní značky.
Je Lead Mentor Google for Startups pro Evropu a Afriku, ale potkáte ji i v mnoha dalších akcelerátorech. Je členkou správní rady Transparency International, certifikovaným trenérem Google pro Design Thinking a pravidelně školí jak přistupovat k produktu, marketingu i trendům. Získala stipendium Young Transatlantic Innovative Leaders Initiative Fellowship, Czech-German Young Professionals a Aspen Institute Young Leaders. Pravidelně píše do Marie Claire, Heroine.
Kompetence: Inovativní myšlení, Orientace na zákazníka, Práce se změnou, Společnost a kultura, Uspokojování zákazníka, Vedení lidí
Uplatněte v praxi nové znalosti
Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.
Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.