Strategie firmy na jednu stránku

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

Čím více firma roste a čím více lidí zaměstnává, tím náročnější je udržet všechny, jak se říká „na té stejné stránce“. Prostě, aby všichni znali a následně dělali ty správné věci. Zobrazit více…

Pokud operativních problémů stejně jako možností další kroků přibývá aritmetickou řadou, komplexita komunikace roste řadou geometrickou.

K tomu se Growth canvas neboli Strategický plán na jednu stranu  hodí velmi dobře. Zahrnuje v sobě odpovědi na klíčové otázky podnikání každé firmy – tedy PROČ (vize, dlouhodobé cíle a firemní hodnoty), JAK (klíčový zákazník, hodnotová nabídky a klíčové kompetence firmy spolu s klíčovými kroky v horizontu 3 let) a CO (akční plán na tento rok a kvartál) v jasné, stručné, srozumitelné podobě.

Proč vysílání sledovat?

  • Nedostatek informovanosti ohledně strategie firmy je často velké téma i problém k řešení. V tomto vysílání se dozvíte, jak s tím správně pracovat.
  • Častým důvodem bývá jednak to, že do tvorby strategií bývá zapojena jen hrstka top manažerů, kteří nedostatečně zapojují  znalosti a zkušenosti dalších kolegů, jednak to, že komunikace je často vnímána jako jednosměrný akt oznamování informací do firmy, nikoliv obousměrný proces informace – její porozumění a zpět.

Co si odnesete?

  • Jak strukturovat jasnou a srozumitelnou strategii včetně akčního plánu její realizace na jednu stranu.
  • Od firemní vize přes střednědobé priority ve formě “šachových tahů” až po akční plán na příští kvartál.
  • Konkrétní zkušenosti firmy Saltek s implementací Strategie na jednu stranu ve výrobní firmě.

Kdo je Jiří Kubeš?

Jiří Kubeš se sedmým rokem se baví prací na pozici CEO společnosti SALTEK s.ro. Razí heslo, že práce má člověka bavit, jinak má změnit job. Předtím kreativně řídil marketing v divizi elektroinstalačního materiálu ABB. Elektroinstalační materiál vlastně Jirku provází celý život, v této oblasti začínal od píky jako regionální obchodní reprezentant, což byla v devadesátých letech velká škola. A když už jsme u školy, tak Jiřího alma mater – elektrotechnická fakulta ZČU – byl (a pořád je) velmi fajn ústav, vytvářející všem dobrý základ. Jirka je rodilý Plzeňák, odkojený Prazdrojem, ale nyní spíše preferující vinné produkty.

Pavel Křepelka

22 min | 27. 5. 2021 | Pořad: ScaleUp

Kompetence: Řízení zdrojů, Vedení lidí

Uplatněte v praxi nové znalosti

Výzva

Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.

Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství