Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.
Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.
Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.
Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.
„Nemám dostatek lídů". Jak často slýcháte tuto výmluvu od svých prodejců? Počet vyhraných či prohraných příležitostí bývá hlavní veličinou, na kterou se obchodníci zaměřují. Co kdybych vám řekl, že váš tým by si mohl se svým stávajícím potenciálem vést o 30 % lépe než dnes? Pojďme se společně podívat na čtyři prvky rovnice rychlosti prodeje. Zobrazit více…
Jak to máte u vás? Pracujete s rychlostí prodeje a jejími jednotlivými parametry? Pokud ano, gratulujeme.
Pokud ne, klidně se ozvěte. Rádi vám pomůžeme.
Na našem webu scaleupboard.com najedete přehledný popis programů, díky kterým vi vytvoříte vy a vaše firma energii a prostor pro zdravý růst. Každopádně vám přejeme hodně úspěchu a držíme palce.
Kdo jsou Scale Up experti?
Pavel Křepelka
Více jak 20 let strávil Pavel na manažerských pozicích ve středně velkých společnostech. Má bohaté zkušenosti z akvizic firem, jejich restrukturalizací, stěhování společností při zachování nonstop provozu a řešení krizových situací spojených s růstem a rozvojem SME firem.
Pavel je akreditovaným koučem, mentorem a partnerem výkonných manažerů středně velkých společností v rámci České, Slovenské a Polské republiky. Má za sebou více jak 7 500 hodin mentoringové a koučovací práce s klienty, zkušenosti se vzděláváním koučů, prochází pravidelnými supervizemi v systemickém koučování a investuje minimálně 100 hodin ročně do svého dalšího vzdělávání.
Roman Stupka
Celý život Roman cítí potřebu ovlivňovat věci kolem sebe. Jako šéf klukovské party, kapitán fotbalového týmu nebo generální ředitel. Romanovy zkušenosti top manažera a krizového manažera mu pomohly pochopit roli leadera v businessu i životě. Vidí ji v tom, dát lidem společnou vizi a pomáhat jim, aby si našli svoji, která na tu společnou navazuje. Musí jim také pomáhat přijmout osobní odpovědnost za design systému a týmovou odpovědnost za jeho funkčnost.
Podle Romana je “odstraňování demotivace důležitější než hledání motivace a poslouchat je důležitější než mluvit. Proto nyní místo provozování systémů pomáhá dobrým firmám stát se ještě lepšími.“ Roman při své práci nejčastěji používá metodu Rockefellerových návyků.