Psychologie reklamy

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Do přesvědčovacího arzenálu těch nejlepších marketérů nám dá nahlédnout a na zvídavé otázky výhodně nabídne rázné upřímné odpovědi pan Karel Novotný. Zobrazit více…

Co se během vysílání dozvíte?

  • Jaké triky reklamy používají, aby nás přiměly vytáhnout peněženku?
  • Které naše vlastnosti a způsoby myšlení z nás dělají snadný cíl?
  • Bude generace dětí s mobilem v kočárku úplně jiný kalibr zákazníků?
  • A jak se vůbec bránit, když marketéři vědí, jak se cítíme, dřív než my sami?

Kdo je host?

Karel Novotný

Karel “Mindless” Novotný  otevřeně mluví o tom, co ho na marketingu štve, i když se jím živí. Svou práci staví na rázné přímosti se špetkou humoru. V reklamě se pohybuje přes 20 let, rukama mu prošly tisíce značek. Řídil marketing legendární Remosky či NEWTON University. Je autorem růžové knihy o nerůžovém životě NERADOST.

Jarda Jirák

120 min | 11. 6. 2025 | Pořad: Večery na FF UK

Kompetence: Celoživotní učení