Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.
Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.
Do přesvědčovacího arzenálu těch nejlepších marketérů nám dá nahlédnout a na zvídavé otázky výhodně nabídne rázné upřímné odpovědi pan Karel Novotný. Zobrazit více…
Co se během vysílání dozvíte?
- Jaké triky reklamy používají, aby nás přiměly vytáhnout peněženku?
- Které naše vlastnosti a způsoby myšlení z nás dělají snadný cíl?
- Bude generace dětí s mobilem v kočárku úplně jiný kalibr zákazníků?
- A jak se vůbec bránit, když marketéři vědí, jak se cítíme, dřív než my sami?
Kdo je host?
Karel Novotný
Karel “Mindless” Novotný otevřeně mluví o tom, co ho na marketingu štve, i když se jím živí. Svou práci staví na rázné přímosti se špetkou humoru. V reklamě se pohybuje přes 20 let, rukama mu prošly tisíce značek. Řídil marketing legendární Remosky či NEWTON University. Je autorem růžové knihy o nerůžovém životě NERADOST.