Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.
Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.
Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.
Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.
Umí se velké firmy omlouvat? Jsou jejich omluvy skutečně omluvou nebo jen snahou ukonejšit ty, kteří si stěžují, ale upřímné omluvy se nedočkáte? Zobrazit více…
Upřímná omluva jednotlivce je něco, co nám nepřijde zvláštní. Když se ale omlouvá korporace, často se lidem zdá, že to je jen konejšení obecenstva, ale nic upřímného. Jak se tedy správně omluvit za korporaci, aby to přineslo více užitku a pochopení? Pojďte se nad tím zamyslet spolu s námi, věříme, že některé ze zmiňovaných věcí nejsou živé jen na nejvyšší úrovni korporátního světa, ale setkáváte se s nimi v podstatě na denní bázi.
Petra Janková vám v dnešním dílu pořadu Čtení se mění nabídne inspirace z této knižní publikace. Věříme, že vás extrakt přesvědčí o přečtení této knihy.
Kdo jsou autoři knihy?
Cary Cooper je uznávaným britským psychologem amerického původu, který se zabývá zejména tématem psychologie na pracovišti a to z mnoha pohledů. V roce 2001 obdržel Řád britského impéria za svůj přínos v oblasti pracovního zdraví.
Sean O’Meara je zakladatelem a výkonným ředitelem PR agentury Essential content. Spolupracoval například sThe Co-Op Bank a BBC.
Kompetence: Analýza, Kritické myšlení, Orientace na zákazníka, Společnost a kultura, Uspokojování zákazníka
Uplatněte v praxi nové znalosti
Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.
Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.