Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.
Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.
Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.
Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.
Už letos 41 % světové populace tvoří lidé pod 25 let. - Generace Z. Slyšeli jste o nich určitě mnohé - že mají pozornost kratší než zlaté rybičky a současně jsou nejvzdělanější generací v historii. A určitě také, že nechtějí hýbnout prstem a současně, že skoro pětina už vydělává. Pavlína Louženská se v tomto. dílu podívá mladé generaci na zoubek a nahlédne také do jejich CV. Zobrazit více…
Proč vysílání sledovat?
Nejstarším příslušníkům #GenZ je letos pětadvacet let a vstupují na pracovní trh. A rozhodně to nejsou ušlápnutí studentíci. 43 % je hrdá na svoje vyjednávací schopnosti a třetina říká, že chtějí mít kompletní kontrolu nad svým pracovním rozvrhem. A přes polovinu nikde být ani zaměstnaná nechce. Tak jakým způsobem upravit náborový proces nebo rozvojové programy ve firmě, tak aby zamířili zrovna k vám?
Co si odnesete?
- Řekneme si, kdo je Generace Z a proč má vůbec smysl se jí zabývat.
- Ukážeme si globální a lokální data o tom, jak se Generace Z dívá na vzdělávání a co hledají u budoucího zaměstnavatele. Pomohou vám upravit HR strategii nebo se kouknout na ty nejmladší kolegy novýma (pozitivnějšíma) očima.
- Vysvětlíme si pojmy jako “slash generation” nebo “digital natives”, kterými rozhodně uděláte dojem nejen na šéfa.
Kdo je Pavlína Louženská?
Pavlína Louženská dříve věřila v jednorožce, teď se naučila věřit v sama sebe. A v to že, když se spojíme, budeme silnější. I proto založila Pavlína skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes 25 000 členek. Dlouhodobě se věnuje produktu, marketingu a byznysu pro technologické startupy a módní značky. Je Lead Mentor Google for Startups pro Evropu a Afriku, ale potkáte ji i v mnoha dalších akcelerátorech. Je členkou správní rady Transparency International, certifikovaným trenérem Google pro Design Thinking a pravidelně školí jak přistupovat k produktu, marketingu i trendům. Získala stipendium Young Transatlantic Innovative Leaders Initiative Fellowship, Czech-German Young Professionals a Aspen Institute Young Leaders. Pravidelně píše do Marie Claire, Heroine.
Kompetence: Flexibilita, Inovativní myšlení, Motivace, Práce se změnou, Řízení zdrojů, Společnost a kultura, Vedení lidí
Uplatněte v praxi nové znalosti
Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.
Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.