Podle McKinsey tvoří GenZ již 40 % zákaznické báze a číslo dále roste. Jak tedy měnit komunikaci značky a kulturu firmy, aby držela krok?
Moderuje Pavlína Louženská.O čem pořad je?
V roce 2030 bude Generace Z největším zákaznickým segmentem, ale jak s první generací “digital natives” pracovat?
V tomto pořadu s Pavlínou se dozvíte o nejzásadnějších trendech GenZ, jak s nimi pracují světové i české firmy a společně se kouknete na to, jak se mění produkty, komunikace, ale i například přístup k náboru.
Vysvětlíte si, co znamenají některé hashtagy, kdo jsou idolové Generace Z, proč právě teď začít dělat video a hlavně proč dává smysl uzpůsobit komunikaci nejmladší generaci i pro firmu z Mladé Boleslavi nebo Vyškova.
Vše si ukážete na globální studiích transpottingových agentur jako WGSN, Irregular Labs nebo platforem jako Facebook, ale i lokálních datech třeba od Behavio Labs.
V každém dílu se k tématu vyjádří jeden zástupce Generace Z a přiblíží, jak se kouká na problematiku Udržitelnosti nebo Aktivismu.
Můžete se těšit na dvě tématická vysílání měsíčně, která budou doplněna praktickým workshopem s Pavlínou.