Provozujete jako firma nějakou dobročinnou aktivitu? Nebo v CSR aktivitách podporujete svoje zaměstnance? Vizualizujte to.
Připravte speciální nástěnku. V případě darování krve například nástěnku cti pro dárce krve . Po každém darování krve udělá dárce červenou značku na nástěnku, aby bylo vidět kolikrát už byl darovat. Vizualizace a gamifikace zvýší počet dárců a jejich dobrý pocit z dobrého skutku.
Zároveň vizualizace dobrodinní může podpořit i ostatní, aby se zapojili a také motivovat celé skupinky, které se aktivity zúčastní společně. V takovém případu se z aktivity stává i nenápadný teambuilding – lidé společně podnikají něco dobrého a užitečného.
Na co pamatovat:
- Jakou aktivitu chcete podporovat? Která sedí vašemu prostředí?
- Jak budete činnost vizualizovat? Bude taková vizualizace sedět vaší firmě/týmu?
- Jak o ní budete komunikovat s kolegy? Jak jim nástěnku představíte? Jak je zapojíte?
- Kdo se o nástěnku bude starat?
- Jak nástěnku budete udržovat stále aktivní? Jak budete podporovat kolegy v plnění aktivit? Jaké prvky (fotky, společné akce, atp.) pomohou?
Hlavní přínosy
- hrdost a dobrý pocit z dobrého skutku
- vizualizace celofiremní dobročinné snahy
- podpora vztahů
Podporuje
- Vztahy
- Růst
Prostředí
- Kancelář
- Výroba
Velikost skupiny
- Do 70
Finanční náročnost
- Zdarma
Čas - příprava
- Hodiny
Čas - realizace
- Minuty
Frekvence
- Dlouhodobě
Employee Lifecycle
- retention
- attraction
Ve firmě zavádí
- HR