Nástěnka cti


Provozujete jako firma nějakou dobročinnou aktivitu? Nebo v CSR aktivitách podporujete svoje zaměstnance? Vizualizujte to.

Připravte speciální nástěnku. V případě darování krve například nástěnku cti pro dárce krve . Po každém darování krve udělá dárce červenou značku na nástěnku, aby bylo vidět kolikrát už byl darovat. Vizualizace a gamifikace zvýší počet dárců a jejich dobrý pocit z dobrého skutku.

Zároveň vizualizace dobrodinní může podpořit i ostatní, aby se zapojili a také motivovat celé skupinky, které se aktivity zúčastní společně. V takovém případu se z aktivity stává i nenápadný teambuilding – lidé společně podnikají něco dobrého a užitečného.

Na co pamatovat:

  • Jakou aktivitu chcete podporovat? Která sedí vašemu prostředí?
  • Jak budete činnost vizualizovat? Bude taková vizualizace sedět vaší firmě/týmu?
  • Jak o ní budete komunikovat s kolegy? Jak jim nástěnku představíte? Jak je zapojíte?
  • Kdo se o nástěnku bude starat?
  • Jak nástěnku budete udržovat stále aktivní? Jak budete podporovat kolegy v plnění aktivit? Jaké prvky (fotky, společné akce, atp.) pomohou?

Michal Poppe


Hlavní přínosy
  • hrdost a dobrý pocit z dobrého skutku
  • vizualizace celofiremní dobročinné snahy
  • podpora vztahů
Podporuje
  • Vztahy
  • Růst
Prostředí
  • Kancelář
  • Výroba
Velikost skupiny
  • Do 70
Finanční náročnost
  • Zdarma
Čas - příprava
  • Hodiny
Čas - realizace
  • Minuty
Frekvence
  • Dlouhodobě
Employee Lifecycle
  • retention
  • attraction
Ve firmě zavádí
  • HR