Čejkovické bylinkové slavnosti


Jak ukazovat lidem ve firmě smysl jejich práce? Jak zákazníkům přibližovat vaše hodnoty a ukazovat jim, kdo pro ně práci dělá?

Sonnentor začal pořádat každý rok Čejkovické bylinkové slavnosti. Nejen, že se jedná o skvělou marketingovou akci a příležitost k prodeji (v roce 2018 přijelo do moravské vesnice Čejkovice více než 8000 lidí), ale Sonnentor ji využívá i jinak. Ve stáncích totiž prodávají lidé z výroby.

Díky tomu mají návštěvníci možnost pohovořit přímo s lidmi, kteří připravili prodávané produkty. Prodeji to dodává úplně jiný rozměr. Zároveň mají lidé z výroby jedinečnou možnost vidět výsledky své práce a radost, kterou výrobky zákazníkům přinášejí. Jsou v kontaktu s koncovým zákazníkem a vidí smysl svojí práce.

Zamyslete se, zda můžete podobným způsobem zprostředkovat takové setkání s klienty i vašim zaměstnancům.

Na co pamatovat:

  • V čem to pro vás může být přínosné? Proč zrovna toto je pro vás vhodná cesta?
  • Jaká příležitost by byla nejlepší?
  • Co a jak připravíte?
  • Jaké na to máte zdroje? (finanční, lidské, časové, materiálové, aj.)
  • Koho zapojíte a jak?
Michal Poppe


Hlavní přínosy
  • přiblížení smyslu práce
  • budování vztahů mezi zákazníky a firmou
  • budování vztahů mezi zaměstnanci a firmou
Podporuje
  • Výsledky
  • Vztahy
Prostředí
  • Mimo kancelář
Velikost skupiny
  • Neomezeně
Finanční náročnost
  • Vysoká
Čas - příprava
  • Dny
Čas - realizace
  • Hodiny
Frekvence
  • Dlouhodobě
Employee Lifecycle
  • attraction
  • development
  • retention
Ve firmě zavádí
  • HR
  • Top management