Jak ukazovat lidem ve firmě smysl jejich práce? Jak zákazníkům přibližovat vaše hodnoty a ukazovat jim, kdo pro ně práci dělá?
Sonnentor začal pořádat každý rok Čejkovické bylinkové slavnosti. Nejen, že se jedná o skvělou marketingovou akci a příležitost k prodeji (v roce 2018 přijelo do moravské vesnice Čejkovice více než 8000 lidí), ale Sonnentor ji využívá i jinak. Ve stáncích totiž prodávají lidé z výroby.
Díky tomu mají návštěvníci možnost pohovořit přímo s lidmi, kteří připravili prodávané produkty. Prodeji to dodává úplně jiný rozměr. Zároveň mají lidé z výroby jedinečnou možnost vidět výsledky své práce a radost, kterou výrobky zákazníkům přinášejí. Jsou v kontaktu s koncovým zákazníkem a vidí smysl svojí práce.
Zamyslete se, zda můžete podobným způsobem zprostředkovat takové setkání s klienty i vašim zaměstnancům.
Na co pamatovat:
- V čem to pro vás může být přínosné? Proč zrovna toto je pro vás vhodná cesta?
- Jaká příležitost by byla nejlepší?
- Co a jak připravíte?
- Jaké na to máte zdroje? (finanční, lidské, časové, materiálové, aj.)
- Koho zapojíte a jak?
Hlavní přínosy
- přiblížení smyslu práce
- budování vztahů mezi zákazníky a firmou
- budování vztahů mezi zaměstnanci a firmou
Podporuje
- Výsledky
- Vztahy
Prostředí
- Mimo kancelář
Velikost skupiny
- Neomezeně
Finanční náročnost
- Vysoká
Čas - příprava
- Dny
Čas - realizace
- Hodiny
Frekvence
- Dlouhodobě
Employee Lifecycle
- attraction
- development
- retention
Ve firmě zavádí
- HR
- Top management