Móda a hype

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

V tomto díle se koukneme Generaci Z do šatníku. Nikde jinde se trendy neprojevují tak rychle. Generace Z totiž ukazuje svůj názor na svět tím, jak vypadá. A tak jsou investice do módy a kosmetiky tak vysoké. Zobrazit více…

Podle dat PWC 18 % lidí do 35 let utrácí více než třetinu svého příjmu za oblečení. Jen oficiální trh s teniskami bude mít v roce 2024 hodnotu skoro 100 miliard dolarů. A už v roce 2020 protekla platformou StockX – unikátní burzou na ceněné sneakers – miliarda dolarů. 

Proč vysílání sledovat?

  • Rozdělíme si Generaci Z na dva typy konzumentů. Ty, co se zajímají o udržitelnost a slow fashion a na ty, pro které je důležité být hlavně trendy. Toto rozdělení budeme využívat i v dalších dílech. 
  • Koukneme se, jaké retail modely využívají módní a beauty značky ve snaze oslovit Generaci Z.   

Co si odnesete?

  • Ukážeme si, kdo jsou hlavní trendsetteři pro Generaci Z v Česku i v zahraničí. 
  • Na příkladech značek jako Nike, Brandy Melville nebo Depop si ukážeme, jaké strategie fungují na Generaci Z, pokud máte lifestyle značku. 
  • Vysvětlíme si pojmy jako: resell, StockX, Morphe, Virgil Abloh, Supreme, Highsnobiety, SNKRS, Hypebeast, genderless, Jordan 1, VSCO girl a proč jsou pro Generaci Z definující.

Kdo je Pavlína Louženská?

Pavlína Louženská dříve věřila v jednorožce, teď se naučila věřit v sama sebe. A v to že, když se spojíme, budeme silnější. I proto založila Pavlína skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes 25 000 členek. Dlouhodobě se věnuje produktu, marketingu a byznysu pro technologické startupy a módní značky. Je Lead Mentor Google for Startups pro Evropu a Afriku, ale potkáte ji i v mnoha dalších akcelerátorech. Je členkou správní rady Transparency International, certifikovaným trenérem Google pro Design Thinking a pravidelně školí jak přistupovat k produktu, marketingu i trendům. Získala stipendium Young Transatlantic Innovative Leaders Initiative Fellowship, Czech-German Young Professionals a Aspen Institute Young Leaders. Pravidelně píše do Marie Claire, Heroine.

Klára Škvorová

Uplatněte v praxi nové znalosti

Výzva

Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.

Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

Mohlo by vás zajímat