Od produktu k zákazníkovi

Akce již proběhla.

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Vyzkoušet na 14 dní zdarma

Proč se inovační model zaměřený na zákazníka stal takovým významným trendem? Je pravdou, že vede k lepším výsledkům? Nebo se jedná o další módní vlnu a ta časem pomine? Máme ho brát vážně? Jestli ano, co je to nevyhnutelné minimum na jeho adaptaci. Zobrazit více…

Akce proběhne na platformě ZOOM a pro odemknutí odkazu je potřeba se registrovat. 

Kdo je Ján Uriga?

Ján Uriga získal PhD. na Ústave experimentálnej psychológie SAV, kde sa zaoberal výskumom a aplikáciou sociálnej inteligencie a rozhodovacích procesov lídrov. Od 2003 do 2009 pracoval ako HR manažér vo verejnej správe a medzinárodných korporáciách. Od roku 2010 sa venuje konzultačným projektom v oblasti strategického riadenia zmien, inovácií, leadershipu a firemnej kultúry. Externe vyučuje na FSEV a vedie MBA modul change managamentu a inovácií pre automotive sektor v spolupráci s viedenskou technickou univerzitou. Od 2018 je leadrom Experience Centra v Prahe, ktoré je zamerané na inovácie v oblastí zákazníckej a zamestnaneckej skúsenosti.

60 min | 7. 10. 2022 | Komunita: Inovace | Kontakt na organizátora: Kateřina Tomašcová