Inovační management v korporacích

Akce již proběhla.

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Vyzkoušet na 14 dní zdarma

Inovace v korporacích jsou komplexní a náročnou disciplínou. Na první pohled vypadá téma inovací sexy, ale v korporacích jde legrace stranou a kouzlo inovací je rázem pryč...Přijďte diskutovat s Romanem Šiserem ze Škodovky o tom, jak by měl firemní inovační management fungovat. Zobrazit více…

Na akci budeme diskutovat o těchto tématech:

  • jak nastavit inovační strategii, na co firmy zaměřují inovace v dešní době, jak hledají a definovují témata pro inovace
  • kde hledat nové nápady a jak je vyhodnocovat v turbulentní době / v krizi (jaké jsou kritéria návratnosti v současné době a kdo a  jak je stanovuje), kdo a jak o nových nápadech rozhoduje
  • jak firmy (ne)motivují lidi / management k inovacím
  • jak zajistit zdroje, know-how a kapacity
  • inovační procesy – formální proces vs realita, customer experience v inovačním procesu

Akce proběhne fyzicky v Praze nebo online na platformě ZOOM.

Kdo je Roman Šiser?

Roman aktuálně působí jako inovační manager ve společnosti ŠKODA AUTO. Má 25 let zkušeností v oblasti marketingu, inovací a projektového řízení v Česku i zahraničí. Je kvalifikovaným inovačním Ignitorem Black Belt (facilitátor inovačních projektů a kreativních workshopů) a také byl zakládajícím členem České inovace a pomáhal se zrodem Liftaga.

Denisa Koderlová

120 min | 30. 3. 2023 | Komunita: Inovace |
Kontakt na organizátora: Kateřina Tomašcová