Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.
Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.
Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.
Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.
Amazon snad známe téměř všichni. Co o Amazonu ale víme kromě toho, že se jedná v podstatě o internetový obchod? Proč je vlastně tak úspěšný? Jaká byla jeho cesta, že se stal jednou z největších firem na světě? Zobrazit více…
Petra Janková vám v dnešním dílu pořadu Čtení se mění nabídne inspirace z této knižní publikace. Věříme, že vás extrakt přesvědčí o přečtení této knihy.
Kdo jsou autoři knihy?
Natalie Berg se dlouhodobě zabývá oblastí maloobchodu jako analytik, založila společnost NBK Retail, která se věnuje zejména strategickému řízení v oblasti retailu a budoucím trendům. Je autorkou mnoha studií z oblasti obchodu, které se věnovaly různým tématům v oboru, mezi jinými například loajalitě zákazníků, službě “click& collect, nebo rozdíly mezi fyzickým a digitálním světem obchodu.
Miya Knights má více než 2O let zkušeností v oblasti retailu jako výzkumnice, novinářka, konzultantka i autorka knih. Spolu s Timem Masonem je spoluautorkou knihy Omnichannel retail, do češtiny bychom asi mohli nejlépe přeložit jako “prodej prostřednictvím mnoha prodejních kanálů”. Miya zahájaila svou kariéru v časopise “Retail Technology”, do kterého přispívala více než 10 let a dnes jej vlastní a nadále v něm publikuje.
Kompetence: Designové myšlení, Inovace, Inovativní myšlení, Kreativita, Orientace na zákazníka, Uspokojování zákazníka
Uplatněte v praxi nové znalosti
Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.
Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.