AMAZON známý i neznámý

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

Amazon snad známe téměř všichni. Co o Amazonu ale víme kromě toho, že se jedná v podstatě o internetový obchod? Proč je vlastně tak úspěšný? Jaká byla jeho cesta, že se stal jednou z největších firem na světě? Zobrazit více…

Petra Janková vám v dnešním dílu pořadu Čtení se mění nabídne inspirace z této knižní publikace. Věříme, že vás extrakt přesvědčí o přečtení této knihy.

Kdo jsou autoři knihy?

Natalie Berg se dlouhodobě zabývá oblastí maloobchodu jako analytik, založila společnost NBK Retail, která se věnuje zejména strategickému řízení v oblasti retailu a budoucím trendům. Je autorkou mnoha studií z oblasti obchodu, které se věnovaly různým tématům v oboru, mezi jinými například loajalitě zákazníků, službě “click& collect, nebo rozdíly mezi fyzickým a digitálním světem obchodu.

Miya Knights má více než 2O let zkušeností v oblasti retailu jako výzkumnice, novinářka, konzultantka i autorka knih. Spolu s Timem Masonem je spoluautorkou knihy Omnichannel retail, do češtiny bychom asi mohli nejlépe přeložit jako “prodej prostřednictvím mnoha prodejních kanálů”. Miya zahájaila svou kariéru v časopise “Retail Technology”, do kterého přispívala více než 10 let a dnes jej vlastní a nadále v něm publikuje.

Petra Janková

Uplatněte v praxi nové znalosti

Výzva

Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.

Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství