Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.
Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.
"Kniha, která si svým rozsahem váží času svého čtenáře. Nenápadně a čtivě nastavuje zrcadlo. Odvážný čtenář do zrcadla pohlédne a dostane tak šanci uvidět se, přemýšlet o sobě, o svých svých potřebách i zvycích a ty potom měnit či zachovat." Zobrazit více…
Říká o knize Martin Hudeček, člen sítě Red Button.
.. ANEB ŘEŠENÍ PANÍ HEKATE
„… máme podezření, že opakem zlého nemusí být nutně dobré, nýbrž že opakem může být ještě horší.“ Toto pokračování knížky Úvod do neštěstí je opět souborem esejů slavného rakousko-amerického psychologa. Zábavným způsobem, plným paradoxů a ironie, zpřístupňuje odborný pohled na některé ze zákonitostí lidské komunikace a popisuje, kam vede hledání dokonalých jistot a konečných řešení. Kniha vychází v novém, přepracovaném vydání.
Paul Watzlawick (1921–2007) byl jedním z nejvýznamnějších představitelů proslulé terapeutické školy v kalifornském Palo Altu, která vytvořila rozsáhlou komunikační teorii v psychoterapii. V češtině vyšly také jeho knihy Úvod do neštěstí, Pragmatika lidské komunikace, Jak skutečná je skutečnost, Jak se neztratit?, Amerika.
Kdo je Martin Hudeček?
Martin Hudeček se soustředí na téma transformace velkých sociálních systémů, typicky korporací. Učí se, přemýšlí, testuje a navrhuje nové modely řízení (věří přísloví o rybě a hlavě), hledá funkční systém řízení strategie, změn a inovací. Snaží se najít klíč k funkční podobě strategického HR a IT. Deset let řídil IT firmu a jejím prostřednictvím pomáhal zlepšovat prostředí ve velkých korporacích. Je akreditovaný systemický kouč s ambicí rozumět sociálním systémům. Jako kouč spolupracuje s klienty z byznysu a kultury. Na Divadelní akademii vede semináře na téma „Leadership“, „Strategie“ a „Spolupráce s mecenáši a sponzory“. DAMU si pro lepší porozumění světa svých studentů vystudoval. Věří v užitečnost spolupráce mezi lidmi z byznysu a umělci, v užitek propojení byznysu s uměním, resp. kulturou. Věří, že umění je silným zdrojem inspirace a firemní kultura jen podskupinou kultury jako takové. Propojuje zdánlivě nekompatibilní světy a daří se mu to.