V březnu startujeme první díl pravidelného programu s názvem Bridges. Podíváme se na to, jak najít rovnováhu mezi digitálním a fyzickým světem inovací. Akci bude facilitovat Ján Uriga a prvním hostem bude expertka Barbora Ruščin. Zobrazit více…
Nalezení rovnováhy mezi digitálním a fyzickým světem inovací je klíčové pro úspěch v moderním světě. Zatímco digitalizace nabízí mnoho výhod, jako je rychlost a efektivita, nesmíme zapomínat na důležitost fyzické interakce a lidského kontaktu. Důraz na tuto rovnováhu může vést k inovacím, které nejen zlepšují výkonnost, ale také posilují vztahy a spolupráci.
Akce proběhne fyzicky v Praze a je potřeba se na ni registrovat.
O čem je program Bridges?
Cílem programu je propojovat business komunity v České republice a ostatních zemí kolem nejnaléhavějších témat vedení ve VUCA světě, obchodní odolnosti a pružnosti nebo přijímání inovací. To vše s vrcholovými manažery napříč odvětvími a kulturními pozadími. Věříme, že vazby mezi lidmi jsou to, co nás posouvá dopředu, a proto bychom rádi aktivně podporovali jejich vytváření tím, že přinášíme inspiraci, osobní příběhy a nápady, jak přenést něčí učení do praktické činnosti někoho jiného. Program Bridges budeme pořádat pravidelně na konci každého kvartálu a budeme diskutovat na témata jako inovace, udržitelnost, leadership a firemní kultura.
Kdo je Barbora Ruščin?
Více než 10 let sbírala pracovní a životní zkušenosti na dvou kontinentech (Amerika, Evropa), ve společnostech všech velikostí (od butikové advokátní kanceláře až po IT giganta se 4000 zaměstnanci) a v tak rozmanitých oblastech, jako je design, MarComs / PR, práva duševního vlastnictví, general management, HR a IT. Vypracovala se z právní koncipientky v malé instituci na členku představenstva u předního národního zaměstnavatele v oblasti IT a členku představenstva v klíčovém regionálním profesním sdružení. Její silnou motivací je vidina učení se novým věcem a účast na projektech, které usilují o dobrou věc a snaží se o bezkonkurenční úroveň. Fascinují ji lidé a vášnivě se zajímá o to, jak komunikují a jak se organizují v podnicích.