Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.
Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.
Slyšeli jste již větu o tom, že na periferii dnešního globálního podnikatelského prostředí je největší inovační potenciál? Jde o místa, kde nenaplněné potřeby zákazníků najdou nečekaná řešení, kde se rodí průlomové inovace a modré oceány a kde okrajové schopnosti mění základní kompetence společnosti. Zobrazit více…
Víte jak velký je potenciál reverzní inovace ve vaší společnosti? Přihlaste se a dozvíte se víc v pátek.
Akce proběhne na platformě ZOOM a pro odemknutí odkazu je potřeba se registrovat.
Kdo je Ján Uriga?
Ján Uriga získal PhD. na Ústave experimentálnej psychológie SAV, kde sa zaoberal výskumom a aplikáciou sociálnej inteligencie a rozhodovacích procesov lídrov. Od 2003 do 2009 pracoval ako HR manažér vo verejnej správe a medzinárodných korporáciách. Od roku 2010 sa venuje konzultačným projektom v oblasti strategického riadenia zmien, inovácií, leadershipu a firemnej kultúry. Externe vyučuje na FSEV a vedie MBA modul change managamentu a inovácií pre automotive sektor v spolupráci s viedenskou technickou univerzitou. Od 2018 je leadrom Experience Centra v Prahe, ktoré je zamerané na inovácie v oblastí zákazníckej a zamestnaneckej skúsenosti.