Více než 60 procent studentů si projde ještě před dokončením studia programem stáží (polovina z nich má dokonce již dvě pracovní zkušenosti než skončí školu).
Pokud tedy firmy stážové programy nenabízí, přichází tak o příležitost oslovit nejen přímo tyto talentované studenty, ale současně si vychovávat své vlastní brand ambasadory. Ale kolik studentů nabírat je dost? A kolik jich nakonec zůstane ve firmě? Je lepší externista přicházející se zkušenostmi nebo vlastními silami vychovaný stážista?
Této tématice v souvislosti s autenticitou, udržitelností a podnikavostí hovoří Pavlína Louženská v pořadu #Generace Z. Celosvětově například poradenská firma PwC nabídne zaměstnání 90 procentům ze svých stážistů a většina firem nabízejících stáže považuje právě možnost si vychovat své vlastní zaměstnance za klíčové.
Proč vysílání sledovat?
- Zlepšení vlastních procesů řešících HR, branding i udržitelnost.
- Pochopení, proč dává smysl investice do stážového programu i firmě, kde je obrovský převis poptávky uchazečů.
- Autentický brand management návod od 6. nejhodnotnějšího brandu světa vůči Generaci Z (Interbrand 2020 study).
Co si odnesete?
- Nejlepší světové zkušenosti práce s mladou generací.
- Pochopení uvažování top managementu v přístupu k mladé generaci.
Kdo je Lukáš Zapletal?
Lukáš Zapletal je ředitelem Public Affairs, komunikace, udržitelnosti, právního a security, člen nejužšího vedení společnosti Coca-Cola HBC, držitel ocenění Deloitte Legal Disruptions Award 2020 přispěl během korona krize ke zvýšení bezpečnosti zdraví zaměstnanců a právně podporoval HoReCa zákazníky. V létě 2019 absolvoval rozvojový program v centrále The Coca-Cola Company v Atlantě. Jako člen speciálního leadership týmu spoluvytvářel Youth Empowered program, jednu z klíčových iniciativ skupiny Coca-Cola HBC pro 28 států Evropy, Asie a Afriky v oblasti společenské odpovědnosti. Na lokální úrovni Lukáš dlouhodobě podporuje iniciativu To dáš!, která ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové a dalšími partnery pomáhá dětem ze znevýhodněného prostředí.
Lukáš je velkým fanouškem StarWars, Pána prstenů a díky svým dětem i Tlapkové patroly. Těžko najdeme byznysovou oblast, kterou by nedokázat vysvětlit na příbězích z těchto filmů.