Povzbudivý únor


O suchém únoru už jste pravděpodobně slyšeli. Stejně tak o Movembru. To jsou vše veřejné akce, které mají pomoci společnosti měnit zaběhané pořádky, nebo upozorňovat na důležitá témata. Něco podobného můžete rozhýbat i ve firmě – konkrétně ve formě „Povzbudivého února“

Nemusí to samozřejmě nutně být únor, můžete zvolit jakýkoli jiný měsíc, který vám sedí. Únor byl v původním nápadu, neb je v něm svátek sv. Valentýna. Zároveň zimní období už trvá dlouho, lidé jsou unavenější a pár povzbudivých slov udělá divy.

Jak na to?

  • Vytvořte balíčky karet (pro každého člena týmu jeden) – v každém tolik karet, kolik je členů týmu a na každou napište jedno jméno.
  • Rozdejte každému členu týmu balíček karet a poproste jej, ať každému napíše něco hezkého – ocenění, poděkování, povzbuzení, přání… Stačí jedna milá větička.
  • Kartičky vyberte zpět (nebo pro každého vytvořte obálku, do které mu ostatní kartičky uloží).
  • Předejte při společném setkání – třeba při týmovém brunchi.
  • Užívejte si radost, kterou vzkazy rozšíří.

Podobnou aktivitu je možné vytvořit i v online prostředí – na dálku. Například za pomoci lepíků v Miru či online PPT (každý si nejdříve napíše lepíky pro ostatní a následně je nalepí kolem jména adresáta). Nebo zkuste vymyslet kreativní způsob, který sedne zrovna vašemu týmu.

Michal Poppe


Hlavní přínosy
  • povzbuzení kolegů
  • posílení vztahů
Podporuje
  • Vztahy
Prostředí
  • Kancelář
  • Home office
  • Mimo kancelář
Velikost skupiny
  • Do 20
Finanční náročnost
  • Zdarma
Čas - příprava
  • Minuty
Čas - realizace
  • Minuty
Frekvence
  • Jednorázově
Employee Lifecycle
  • retention
Ve firmě zavádí
  • Zaměstnanci
  • Team leader