Máte ve firmě místo, kterým každý projde a ani ho nevnímá? Možná přišel čas na jeho proměnu…
Zamyslete se nad tím, které místo ve vaší firmě je nejnudnější (například výtah, roh kuchyňky, chodba,…). Máte? Teď se zamyslete nad tím, při jaké příležitosti a jak takové místo oživit.
Zajímavými příležitostmi mohou být různé svátky (Valentýn, MDŽ, Mikuláš), nebo naopak mezinárodní dny s rozličnou tématikou (Den Pí, Ručníkový den, atp.).
Na dané téma nakupte levnou legrační výzdobu a místo upravte co nejbláznivěji zvládnete. Máte-li i nápady na krátké vtipné aktivity, se kterými budou kolegové moci interagovat, tím lépe (např. napsat kolegům vtipné Valentýnky, s něčím se vyfotit, něco vytvořit a dozdobit tím dané místo,…).
Doporučujeme nedělat taková překvapení často, aby si na ně lidé nezvykli a úsilí „překvapit” nepřišlo vniveč.
Konkrétní aplikace v praxi může vypadat třeba jako v Innocent Drinks. Vyzdobili si výtah na sv. Valentýna – „Elevator of Love” (výtah lásky). Balónky, girlandami, koberečky. S post-ity a tužkami, aby každý mohl napsat jméno/jména těch, kterým by poslal valentýnku a nalepit je (anonymně či nikoli) po stěnách výtahu.
Hlavní přínosy
- element překvapení
- smích na pracovišti
- odlehčená atmosféra
Podporuje
- Vztahy
Prostředí
- Kancelář
- Výroba
Velikost skupiny
- Neomezeně
Finanční náročnost
- Nízká
- Střední
Čas - příprava
- Hodiny
Čas - realizace
- Minuty
Frekvence
- Jednorázově
Employee Lifecycle
- retention
Ve firmě zavádí
- HR
- Team leader
- Zaměstnanci