Skip to content
Menu
Program
Pořady
Odborníci
Přihlásit
Aktivovat firemní členství
Profesionalita
Archiv vysílání
„Náš zákazník – náš pán!“ – ikonické heslo firmy Baťa. Jak firma Baťa vybírala lidi vhodné na pracovní pozice prodavač a obchodní zástupce?
20 min
Lidé v obchodě
O firemních hodnotách toho bylo publikováno již mnoho, včetně našich ScaleUp Tipů, přesto i tentokrát se pokusíme přidat pár námětů, jak zajistit, aby byly opravdu silné a udržitelné. Dalších našich osm námětů, jak vaše hodnoty dále designovat.
4 min
ScaleUp Tip #113 – Máte ty správné firemní hodnoty?
KPI je ve světě businessu dobře známá zkratka, která však často budí určitou averzi. Nakonec se stejně shodneme, že výkonnost firmy a jejich zaměstnanců je třeba nějak měřit a možná stačí termín KPI nahradit jiným výrazem.
5 min
ScaleUp Tip #133 – Plníte vaše sliby?
Skvělý zákaznický servis je svatým grálem podnikání. Jakmile ho zajistíte, šance na úspěch se výrazně zvyšuje. Poskytovat bezchybné služby však není vždy snadné.
5 min
ScaleUp Tip #152 – Máte skvělý zákaznický servis?
Zákaznická zkušenost je výsledkem všech interakcí do kterých se zákazník zapojí. Pokud tyto různé styčné body nebudete aktivně řídit, může to pro vás znamenat značnou ztrátu zisků.
5 min
ScaleUp Tip #196 – Šest pilířů Customer Experience
V březnu 2024 Monika Drobná vyhrála spolu se svojí maminkou kategorii Nejlepší podnikatelský příběh roku v tradiční soutěži EY Podnikatel roku 2023. Dnes je Monika hostem dalšího dílu CZECHárny.
30 min
Podnikatelský příběh roku