Vysílání jsou k dispozici pouze uživatelům s přístupem k Brain&Breakfast Business edition.
Zjistit víc o Brain&Breakfast Business
Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.
Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.
Proč je zákaznická zkušenost důležitější než samotný produkt? Připojte se k přednášce "Customer experience je víc než produkt", kterou povede odborník Ján Uriga. Získejte nejnovější poznatky z oblasti výzkumu zákaznické zkušenosti a naučte se, jak nastavit firmu směrem ke customercentrismu. Zobrazit více…
Inspirujte se příklady z praxe a posuňte své podnikání na novou úroveň.
Vztah mezi firmami a zákazníky je čím dál tím křehčí a zároveň čím dál tím důležitější. V době, kdy zákazníci mají nekonečné možnosti výběru, je kvalitní zákaznická zkušenost klíčem k jejich loajalitě a spokojenosti. Firmy, které se zaměřují na potřeby svých zákazníků, mají nejen vyšší šanci na úspěch, ale také budují dlouhodobé a pevné vztahy se svými klienty. V přednášce „Customer experience je víc než produkt“ s odborníkem Jánem Urigou získáte praktické dovednosti, které vám pomohou uspět ve světě zaměřeném na zákazníka.
Co si odnesete:
- Nejnovější poznatky z oblasti výzkumu customer experience: Seznámíte se s aktuálními trendy a výsledky výzkumů, které formují zákaznickou zkušenost.
- Příklady dobré i špatné praxe: Získáte praktické ukázky toho, co funguje a co naopak nefunguje při budování zákaznické zkušenosti.
- Na co se zaměřit při nastavení firmy směrem ke customercentrismu: Naučíte se klíčové strategie a postupy, jak orientovat svou firmu na potřeby zákazníka.
Kdo je spíkr?
Ján Uriga je specialista na inovace a change management. Ján se věnoval výzkumu a aplikaci sociální inteligence a rozhodovacích procesů u lídrů. V této oblasti dokonce získat i akademický titul Ph.D. Od roku 2018 vede Experience Centre v Praze, které se zaměřuje na inovace v oblasti zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti.