Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.
Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.
Jak nastavit klíčové ukazatele výkonnosti (KPI) v inovacích. Co jsou, jak na ně a pár příkladů dobrých/špatných ukazatelů. Zobrazit více…
Existuje spousta KPIs v inovacích, které dokážou změřit takřka cokoliv. My vám pár těch nejzajímavějších sdělíme online a jako první pravidlo zní, že by jich nemělo být příliš mnoho. Koukneme se tématu na zoubek a zjistíme co je optimální pro váš byznys.
Akce proběhne na platformě ZOOM a pro odemknutí odkazu je potřeba se registrovat.
Kdo je Ján Uriga?
Ján Uriga získal PhD. na Ústave experimentálnej psychológie SAV, kde sa zaoberal výskumom a aplikáciou sociálnej inteligencie a rozhodovacích procesov lídrov. Od 2003 do 2009 pracoval ako HR manažér vo verejnej správe a medzinárodných korporáciách. Od roku 2010 sa venuje konzultačným projektom v oblasti strategického riadenia zmien, inovácií, leadershipu a firemnej kultúry. Externe vyučuje na FSEV a vedie MBA modul change managamentu a inovácií pre automotive sektor v spolupráci s viedenskou technickou univerzitou. Od 2018 je leadrom Experience Centra v Prahe, ktoré je zamerané na inovácie v oblastí zákazníckej a zamestnaneckej skúsenosti.