„Firemní kultura” je v posledních letech často skloňovaným pojmem. Návodů na to, jak firemní kulturu budovat existuje spousta. Nicméně často se pak zapomíná, že její vytvoření není cílem. Samotná cesta je cíl. O firemní kulturu je potřeba neustále pečovat. Jak?
Zkuste kruh firemní kultury. Vyhraďte pro management cca jednou za dva měsíce jeden den, kdy odjedete mimo firmu a jediným tématem dne bude firemní kultura.
Řešte otázky typu:
- Co funguje?
- Jak posílit věci, které fungují a jsou přínosem?
- Co nás nejvíc pálí?
- Na co bychom se měli zaměřit v následujícím období?
- Jaké následné kroky zkusíme?
Může se zdát, že najít tolik času jen kvůli řešení kultury je přece mrhání. Nicméně spokojení lidé v produktivně fungující firmě vám tento investovaný čas mnohonásobně vrátí.
Hlavní přínosy
- vyšší kreativita díky soustředění na jedno téma
- dlouhodobé budování firemní kultury
Podporuje
- Růst
- Výsledky
- Vztahy
Prostředí
- Mimo kancelář
Velikost skupiny
- Do 20
Finanční náročnost
- Vysoká
Čas - příprava
- Hodiny
Čas - realizace
- Dny
Frekvence
- Dlouhodobě
Employee Lifecycle
- development
- retention
Ve firmě zavádí
- Top management