MENU

Zaměstnanci jako hlas značky – Jak na ambasadoring, co dává smysl?

Fyzická akce začíná 16. 6. 2025 v 13:00.
Místo konání:

Akce jsou k dispozici pouze uživatelům s členstvím Impact.
Zakoupit členství

Zaměstnanci jako hlas značky – Jak na ambasadoring, co dává smysl?

V červnu navštívíme společnost IKEA, která už dva roky rozvíjí strategický přístup k firemnímu ambasadoringu. Otevřeme téma ambasadoringu značky na sítích – od dobrovolnosti a motivace zaměstnanců až po propojení s náborem přes LinkedIn. Čeká vás inspirace z retailu, panelová diskuze i praktická výměna zkušeností. Program ještě ladíme a brzy vám představíme všechny speakery. Zobrazit více…

240 min | 16. 6. 2025 | Komunita: Firemní kultura, L&D |
Kontakt na organizátora: Barbora Tejnská