Skip to content
Menu
Program
Pořady
Odborníci
Přihlásit
Aktivovat firemní členství
Asertivita
Archiv vysílání
Jak se postavit k tomu, když se v týmu dějí neshody? Doufat, že to vyšumí, že si lidé poradí sami, nebo se do toho vložit? Jak řešit vzniklé konflikty? Jak moc je důležité konfliktům předcházet? Jak a proč si v týmu nastavit pravidla pro řešení případných neshod?
28 min
Vím, jak řešit konflikty
Stejně jako by měly být jasné srozumitelné vaše firemní hodnoty, měla by být podobná i vaše komunikace. Neznamená to být brutálně upřímný nebo zraňující. Vždy byste se měli snažit, aby váš feedback a pozorování byly konstruktivní.
5 min
ScaleUp Tip #126 – Co říkat a co ne
Skvělý zákaznický servis je svatým grálem podnikání. Jakmile ho zajistíte, šance na úspěch se výrazně zvyšuje. Poskytovat bezchybné služby však není vždy snadné.
5 min
ScaleUp Tip #152 – Máte skvělý zákaznický servis?