Zero based innovation budget. Jak je možné ve firmě, která nemá oficiální rozpočet na inovace dělat inovace?

Workshop již proběhl.

„Bez peněz do hospody nelez.“ Toto přísloví je moudrost našich předků, které vzniklo ze života. Ale my zkušení víme, že existuje platba "na sekeru", máme kámoše, kteří nás pozvou nebo nám půjčí. Při hlubším zamyšlení zjistíme, že vždy se dá najít řešení. Zobrazit více…

O podobných modelech bude hovořit na již třetím inovačním ránu Jano. Prakticky povzbudí ty, kteří oficiálně rozpočet nemají a ty, kteří nim disponují, dostanou dávku inspirace, jak s ním nakládat jako s měšcem bez dna. 

Workshop proběhne na platformě ZOOM a pro odemknutí odkazu je potřeba se registrovat.

Kdo je Ján Uriga?

Ján Uriga získal PhD. na Ústave experimentálnej psychológie SAV, kde sa zaoberal výskumom a aplikáciou sociálnej inteligencie a rozhodovacích procesov lídrov. Od 2003 do 2009 pracoval ako HR manažér vo verejnej správe a medzinárodných korporáciách. Od roku 2010 sa venuje konzultačným projektom v oblasti strategického riadenia zmien, inovácií, leadershipu a firemnej kultúry. Externe vyučuje na FSEV a vedie MBA modul change managamentu a inovácií pre automotive sektor v spoluprácu s viedenskou technickou univerzitou. Od 2018 je leadrom Experience Centra v Prahe, ktoré je zamerané na inovácie v oblastí zákazníckej a zamestnaneckej skúsenosti.

60 min | 11. 2. 2022 | Oblast: Inovace