Vymýšlení nápadů (ideace)

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Kde se berou nápady? A jak jim udělat vědomý prostor, aby mohly vzniknout? Ukážeme si konkrétní metody a techniky, které pomáhají s vymýšlením nových věcí a neotřelých řešení. Zobrazit více…

Proč vysílání sledovat?

Neustálý tlak na to, abychom každou situaci řešili neotřele a nově a pokaždé přišli s inovativním nápadem. Možná i před vámi a vaším týmem tahle nesnadná výzva často stojí. Hledáte způsob, jak se s tím vypořádat? Pak je toto ta správná epizoda, která vám pomůže vidět nové cesty.

Co si odnesete?

  • Jak funguje naše hlava a kdy nás napadají nejlepší nápady?
  • Proč je velmi důležité začít nejprve problémem a jeho velikostí a až následně se pustit do vymýšlení nápadů?
  • Které techniky se pro generování nápadů dají použít a jak fungují?

Kdo je Dalibor Pulkert?

Daliborova osobní mise je „Podpora podnikavosti“. Věří, že čím více podnikavých lidí, tím lepší společnost po sobě necháme pro své děti. Snaží se pomáhat v odbourávání bariér „nevím co“, „nevím jak“ a „nevím s kým“. I proto rozjel projekt IdeaBox, forma kreativní krabice, která vás provede ověřením nápadu na trhu. 

V digitálních vodách se pohybuje přes 15 let a jak sám rád říká, staví mosty mezi IT, byznysem a zákazníkem. Spoluzaložil inovačního studio Outboxers, které staví nové digitální produkty a ověřuje jejich smysluplnost na trhu. 

15 min | 18. 7. 2022 | Pořad: Business ToolBox

Kompetence: Inovace, Inovativní myšlení, Kreativita

Uplatněte v praxi nové znalosti

Výzva

Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.

Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

Mohlo by vás zajímat