Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.
Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.
Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.
Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.
Jak to udělat, aby v naší firmě byli lídři, za kterými ostatní lidé rádi jdou a následují je? A jak takové prostředí nadesignovat? To by byla parádička, protože by se zcela jistě zvýšila celková produktivita, angažovanost a zájem zaměstnanců o firmu. Pokud chcete znát odpovědi na tyto otázky, jste tady správně. Zobrazit více…
Čekat můžete zpověď 3 lídrů, 1 rozhovor s průvodcem, kapku teorie a poetické čtení Jiřího Brédy z jedné provokativní knihy, která by vám neměla uniknout.
Proč vysílání sledovat?
- Dostanete velmi hutných 4 x 5 minut s prakticky fungujícími tipy a esenciálním know-how od lidí, kteří leadership praktikují ve svých organizacích.
- Získáte ihned použitelné tipy, které můžete zavést ve svých týmech a organizacích.
Co si z dílu odnesete?
- Jak vytvářet prostředí vhodné pro lídry v korporaci a jak ve svobodné firmě?
- Každý z hostů vám předá trochu jinou cestu, jak dosáhnout prostředí, kde “vznikají” lídři.
- Odpověď na otázku, jestli lídrem může být každý anebo ne.
Kdo jsou hosté?
Petr Skondrojanis
Petr Skondrojanis personalistice se pohybuje více než 20 let. Po celou dobu pracuje na dodavatelské straně řeky a při práci jej vždy zajímaly tři věci a) smysl toho, co dělá, b) vzájemný respekt a za c) profesionalita. Říká o sobě, že je humanocentrista, protože pracuje pro lidi. Lidi, jejich potřeby, vnímaní a vztahy staví do popředí všeho, co dělá. Sám říká: „Každý máme klady a zápory, každý děláme chyby a každý jsme originál a ta rozmanitost je na tom, co dělam to nejzajímavější.“
V současnosti nejvíc času věnuje firemním kulturám a baví jej, že potkává spoustu skvělých firem a spoustu šikovných lidí, co mají chuť vytvářet ve své práci přidanou hodnotu. Svět je víc v pořádku, než se zdá na první pohled. A za volantem 50 let starého Austin mini cooperu je pro něj i dopravní zácpa zážitek.
Tomáš Uhrecký
Tomáš Uhrecký je regionální manažer ve společnosti NN. Celou svojí pracovní kariéru se pohybuje v obchodě. Přes 8 let je v manažerských pozicích. Začal vést malý tým obchodníků v pojišťovně a teď má na starosti plzeňský region. Mimo NN pracoval v O2, AXA či Centropolu. Jeho vášní je vést lidi a předávat jim know how. Za svoje poslaní považuje pomáhat lidem růst a tím si umožnit i růst svůj. Pojišťovnictví považuje za velice perspektivní obor, ve kterém se rychle ukáže, zda jste dobrý nebo to o sobě jen říkáte.
Tomáš mimo práci studuje 3. LF UK v oboru veřejného zdravotnictví a poznatky propojuje do práce manažera.
Tomášovo vedení lidí je postavené na silných stránkách, snaží se budovat tým založený na důvěře. Přes vztahy a důvěru řídí svůj tým. Pojišťovnictví dává další rozměr, propojuje ho se zdravotnictvím a tím klientům a poradcům dává kontext aby věděli proč.
Radek Majer
Radek Majer svou firmu TTC Teleport založil v roce 2015. Nyní vede tým 21 lidí, kteří spolu fungují absolutně transparentně a poskytuje služby datových center zcela odlišně, než je na trhu běžné. Otevřený byznys model a služby, které jsou poskytované na míru konkrétním zákazníkům, důraz na ekologii, šetrnost, udržitelnost nebo svobodná organizační struktura jsou důvody, proč patří TTC Teleport mezi nejzajímavějších technologické společnosti v ČR.
Radka celý život provázela technika a pragmatismus, ale našel se v měnění starých a zaběhlých postupů a přístupů. Sám tvrdí, že má hrůzu z toho, že měl dělat pořád ty stejné věci, co už někdo vymyslel a používá. Věci kolem sebe mění tak, aby to dávalo smysl jemu i jeho kolegům. Možná i pro to přirovnává úkoly a každodenní činnosti v TTC Teleport k pomyslným balonkům, které si po příchodu do práce každý ráno stáhne, aby si vybral kým pro daný den bude – elektrikářem, nebo podporou.
Radka celý život provázela technika a pragmatismus, ale našel se v měnění starých a zaběhlých postupů a přístupů. Sám tvrdí, že má hrůzu z toho, že měl dělat pořád ty stejné věci, co už někdo vymyslel a používá. Věci kolem sebe mění tak, aby to dávalo smysl jemu i jeho kolegům. Možná i pro to přirovnává úkoly a každodenní činnosti v TTC Teleport k pomyslným balonkům, které si po příchodu do práce každý ráno stáhne, aby si vybral kým pro daný den bude – elektrikářem, nebo podporou.
Milan Tomeš
Milan Tomeš je tvůrcem a lektorem firemních vzdělávacích kurzů, které se zaměřují na rozvoj komunikace a spolupráce týmů. Byť vystudovaný technik, obrací se více k lidem a vztahům. Věnuje se tématům projektového řízení, budování týmů, efektivní komunikace a leadershipu, které rozvíjí pomocí nástrojů emoční inteligence, mindfulness a gamifikace. Má zkušenosti z průmyslu, IT, byznysu i školství a velice ho zajímá propojování různých oblastí a světů. Nadšeně působí ve svobodné firmě Mise HERo, vede IT oddělení na soukromé klinice v Praze a provozuje Mindfulness akademii.
Kompetence: Emoční inteligence, Inspirování, Motivace, Předávání zodpovědnosti, Samostatnost, Sebedůvěra, Sebezdokonalování, Spolupráce, Týmová práce, Vedení lidí, Vedení příkladem, Work-life balance
Uplatněte v praxi nové znalosti
Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.
Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.