
Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.
Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.
V dnešním rozhovoru zjistíme, co na reklamách děsí psychology nebo co téměř jistě rozhodne letošní volby. Hostem je marketér Karel „Mindless“ Novotný. Zobrazit více…
To všechno a ještě mnohem, mnohem víc se dozvíte v dnešním dílu!
Co se během vysílání ještě dozvíte?
- Co Karel s dalšími marketéry s hrůzou zjistil o TEMU
- Jak bude vypadat reklama v roce 2034
- Proč jsou podle Karla reklamy mentální rakovina
- Jakému marketingovému triku se říká Aperol efekt
Těšíme se, že si přisednete!
Kdo je Karel „Mindless“ Novotný
Karel „Mindless“ Novotný je jeden z nejlepších českých marketérů, který se nebojí otevřeně mluvit o tom, co ho na marketingu (strašně) štve!