Přetlak inovačních nápadů a jak vybrat to, co trhne kasu a zákazníky

Workshop již proběhl.

Je faktem, že neexistuje firma, která by neměla problémy, které je třeba řešit. A právě řešení problému je de facto založené na inovacích. Jenže co když je těch nápadů na řešení tak moc, že přetékají přes talíř? Řešením jistě není přendat to na větší talíř. Zobrazit více…

V dnešním inovačním ránu představí Jano filtr, jak z velkého počtu nápadů vybrat ty nejlepší. Je to velká zodpovědnost, proto je potřeba procesu výběru rozumět.  

Workshop proběhne na platformě ZOOM a pro odemknutí odkazu je potřeba se registrovat.

Kdo je Ján Uriga?

Ján Uriga získal PhD. na Ústave experimentálnej psychológie SAV, kde sa zaoberal výskumom a aplikáciou sociálnej inteligencie a rozhodovacích procesov lídrov. Od 2003 do 2009 pracoval ako HR manažér vo verejnej správe a medzinárodných korporáciách. Od roku 2010 sa venuje konzultačným projektom v oblasti strategického riadenia zmien, inovácií, leadershipu a firemnej kultúry. Externe vyučuje na FSEV a vedie MBA modul change managamentu a inovácií pre automotive sektor v spoluprácu s viedenskou technickou univerzitou. Od 2018 je leadrom Experience Centra v Prahe, ktoré je zamerané na inovácie v oblastí zákazníckej a zamestnaneckej skúsenosti.

60 min | 25. 2. 2022 | Oblast: Inovace