Jakou hodnotu mi přináší členství v komunitě?
Hlavní myšlenkou našich komunit je sdílení zkušeností v otevřeném a bezpečném prostředí. Členové komunit se pravidelně setkávají na tematických akcích (online či ve firmách), kde dále vznikají „sdílecí kruhy“, osobnější vztahy ve smyslu mastermindu a osobního mentoringu. Pokud někdo potřebuje pomoc v určitém problému, v rámci komunit má mnoho možností, jak to vyřešit. Stejně tak sdílíme pro inspiraci věci, které se nám daří, dobře fungují. Členové komunit si tak pomáhají navzájem růst.
Jaká jsou pravidla komunity?
- Sdílení – příležitost učit se od ostatních vracím zpět sdílením vlastních zkušeností. Mluvím otevřeně a autenticky, opírám se o reálné příklady, které jsem zažil(a).
- Spolupráce – vzájemně si pomáháme a společně se posouváme. Nevynalézáme znovu kolo, když se můžeme inspirovat řešením a nejlepšími postupy ostatních.
- Ohleduplnost – přihlašuji se a odhlašuji se včas, abych nezabíral(a) místo na akcích ostatním.
Co má na starost expert a komunitní manažer?
Expert – zajišťuje kvalitu komunity a výběr obsahu, stará se o přijímání/zamítání členů, přispívá do komunity vlastním obsahem, je partnerem pro dané téma pro vás nebo vaší firmu na straně EDU.
Komunitní manažer – koordinuje a roztleskává komunitu, stará se o jednotlivé členy komunit, zajišťuje akce po organizační stránce, sbírá zpětnou vazbu na fungování a proběhlé akce.
Jak se do komunity dostanu?
Podmínkou je mít koupenou licenci Impact (osobní nebo firemní). Žádost o vstup do komunity je na webu EDU – u každé komunity. Součástí žádosti je krátký dotazník.
Jak bude vypadat rozhovor s expertem?
Expert se vám ozve na kontaktní email a domluvíte si schůzku/telefonát, kde se vzájemně představíte, sladíte očekávání od komunity, expert představí fungování komunity a proberete čím komunitu můžete obohatit, na závěr vás expert schválí do komunity a můžete se přihlásit na první akce.
Musím mít expertízu v daném tématu?
Naše komunity jsou koncipovány jako obousměrné sdílení – „beru“ i „dávám“, a tím pádem je expertíza v dané oblasti podmínkou. Neznamená to však, že člověk musí být expertem na danou oblast, ale že má pracovně něco odžito a tím pádem i zkušenosti, které může sdílet s ostatními.
Co musím dělat v komunitě? Jaká aktivita se ode mě očekává?
Očekává se aktivní účast na akcích (sdílení zkušeností, otevřenost, zapnutá kamera při online akcích) a že se zúčastníte alespoň jedné akce za měsíc.
Musím něco organizovat?
Můžete, ale nemusíte. Pokud vy nebo vaše firma máte zajímavé téma, které by stálo za to nasdílet s komunitou, budeme moc rádi, když uspořádáte akci pro ostatní. Formát je jen na vás, stejně tak rozhodnutí, jestli to bude online nebo fyzicky u vás ve firmě či jinde. S expertem proberete téma a s organizací vám pomůže komunitní manažer.
Jaké jsou jiné možnosti mimo návštěvu ve firmách?
Kromě akcích online či ve firmách děláme i neformální setkání členů komunity nad pivem, nebo setkání bez předem stanoveného tématu, kde může každý přinést téma, které aktuálně řeší a vyžádat si radu ostatních (mastermind). Kromě toho máte možnost se napřímo zkontaktovat s jiným členem komunity a dohodnout si one-to-one setkání nebo návštěvu.
Máte další dotazy?
Neváhejte napsat nebo zavolat holkám, které pečují o naše komunity. Rádi vám zodpoví další dotazy nebo pomohou.